הבייביסיטר שמרה על ילד בן 13 ופיתתה אותו לשכב איתה – לאחר מכן היא נכנסה ממנו להריון והאשימה אותו באונס. לאה קורדיס, בת ה-20 מווינדזור, אנגליה, הואשמה בקיום יחסי מין עם בן 13 בזמן שעבדה כשמרטפית שלו בזמן שהייתה נשואה לגבר אחר. 

האם מאשימה את קורדיס בכך שבשנים 2017-2018, אז היא הייתה בת 17, היא עבדה כבייביסיטר ופיתתה את בנה לשכב איתה פעמים רבות. היא הייתה מציעה לו מאכלים טעימים ושיחקה איתו במשחקי המחשב שלו. היא נתנה לו "מתנות שתיקה" כדי שיקיים איתה יחסי מין וישמור על כך לעצמו. קורדיס נכנסה להיריון מקיום יחסי המין עם הילד והביאה את הילדה לעולם.

"לאה הייתה חברה של המשפחה, היא פרצה לחדר של בני בזמן שלא הייתי, וכפתה את עצמה עליו", סיפרה האם הכואבת לעיתון Daily Star . האם סיפרה כי כאשר היא שמעה על הסיפור הזה לראשונה מהשוטרים המקומיים, היא הגנה על הבייביסיטר המתעללת. היא לא יכלה להאמין שזה אכן קרה. הבן פחד מידי להודות במערכת היחסים שהייתה לו עם קורדיס ולכן שיקר לאמו ולמשטרה. 

האם האמינה לסיפור המופרך רק כאשר חברה של האם אמרה לה: "מזל טוב, הפכת לסבתא" - והיא הבינה בדיוק במה מדובר. "הבן שלי היה מאוד קטן כשההתעללות החלה. זה הגעיל אותי. החדר הסתובב לי. התעמתתי עם בני שהודה מיד על אף שקורדיס הזהירה אותו לא לספר דבר. הוא פחד ממנה", סיפרה האם. אחרי בדיקת DNA נמצא כי הילד הצעיר הוא אכן האב של התינוקת של קורדיס.

אחרי שהסיפור התגלה לכל, קורדיס האשימה את הילד באונס. היא טענה כי הוא כפה עליה את קיום יחסי המין ולכן היא נכנסה להיריון. גם בעלה של קורדיס, דניאל רובינס, גילה את המתרחש והתעמת עם הילד כיוון שהאמין לגרסה של אשתו. תחילה, הוא האמין כי הילדה שגידל במשך השנים היא שלו, אך אחרי הבדיקה הוא גילה את האמת המרה. "זה כל כך כואב, היו לי חיים מדהימים. הכל הלך טוב, הייתה לי עבודה בטוחה, מקום נחמד, זוגיות טובה ובת יפה. לפתע כל מה שהיה לי נלקח. מה נשאר לי? זה קורע לב".

הילדה המשותפת שלהם נמסרה לאימוץ והילד שהפך לאב, לא יוכל לפגוש את ביתו עד שתהיה בת 18. לאחרונה, לאה קורדיס נידונה ל-30 חודשי מאסר לאחר שקיימה יחסי מין עם הקטין פעמים רבות, נכנסה ממנו להיריון והאשימה אותו באונס.