תקיפה אכזרית: כתב אישום הוגש בבית משפט השלום בקרית שמונה נגד סאלי ברכה בן ה-24 מרחובות, המייחס לו עבירות של גרימת חבלה כשעבריין מזויין ותקיפה הגורמת חבלה של ממש. בכתב האישום, אותו הגישה חטיבת התביעות של המשטרה, נטען כי ביום לפני עשר ימים בשעות הצהריים, במהלך שייט של שתי צעירות, אשר זהותן ידועה למאשימה בנהר הירדן, פנו שתי הצעירות אל אחמד אמארה, עובד ב"קייקי כפר בלום" והלינו בפניו כי הוטרדו על ידי הנאשם.

תיעוד מצלמות האבטחה בכפר בלום

בעקבות התלונה עצר אמארה את הקייק בו שטו הנאשם והחבורה וביקש מהם לצאת לגדה וזאת בשל העובדה שהגיע שוטר למקום. בכתב האישום נטען כי הנאשם ברכה, השיב לו - "לך תזדיין יא בן זונה אתה והשוטר" וזאת תוך כדי שהם יורדים מהקייאק ומקיפים את אמארה במטרה לתקוף אותו. 

אמארה ניסה להתעלם מהחבורה והנאשם אולם הנאשם רדף אחריו כשהוא אוחז בידו במשוט והחל לחבוט במתלונן בראשו ובגופו. הנאשם וחבריו תקפו שני עובדים נוספים במקום באמצעות המשוטים, כלים שהיו במקום ובאגרופים.

כלי הנשק מהתקיפה בכפר בלום (צילום: דוברות המשטרה)
כלי הנשק מהתקיפה בכפר בלום (צילום: דוברות המשטרה)

הנאשם לא הסתפק בכך, ותקף גם את רנין חוסין, עובדת במקום, כשהלם באגרוף בפניה. ברכה, שהבחין בפטיש במשקל 5 ק"ג אחז בו כמי שאוחז בנשק קר והתכוון לחבוט בעוצמה בראשו של עובד שלישי אלא, שהעובד בלם את המכה באמצעות ידיו . גם ניסיון שני לפגוע בראשו של העובד פוספס והפטיש פגע בעוצמה ברגלו. כתוצאה מהמעשים נפגע אותו עובד בצורה חמורה בידיו וברגלו.