הדבר הראשון שעבר לי בראש כשהסתכלתי על ה־Galaxy Buds Live היה איך לעזאזל הן נכנסות לתוך האוזן? זאת גם הסיבה שאפליקציית Galaxy Wearable של סמסונג, שבעזרתה אפשר לשלוט באוזניות, כוללת הסבר מפורש לשאלה.

אני מודה שבמבט ראשון, האוזניות הללו, שנראות יותר כמו שעועית מאשר כמו אוזניות סטנדרטיות שכולנו מכירים, נראו לי בתחילה לא נוחות וחשבתי שלא אוכל להסתובב איתן פרק זמן ממושך. אבל טעיתי, ובגדול. האוזניות של סמסונג מעוצבות בצורה מיוחדת, שאינה בולטת מהאוזן, ומספקת מראה טבעי יותר. אז כן, במקום הגומיות המוכרות, אפשר להתאים את האוזניות לצורת האוזן באמצעות קצוות ייעודיים דמויי כנף שמגיעים עם האוזנייה.

בדומה לבאדס פלוס, הן מגיבות למחוות שונות באמצעות מגע, דבר שאני באופן אישי מעריכה מאוד באוזניות אלחוטיות. עם זאת, הן מגיבות כל כך טוב למגע - שגם ההכנסה שלהן לאוזן, או נגיעה קלה של השיער, נקלטו לעתים כמו לחיצה מכוונת, כך שיש סיכוי שתלחצו עליהן בטעות כאשר תנסו לסדר אותן באוזן. כמו כן, אם תוציאו את האוזנייה מהאוזן במהלך נגינת מוזיקה - היא תפסיק. המנגנון עובד בצורה טובה יחסית, אך לוקח לו זמן להפעיל מחדש את המוזיקה כאשר האוזנייה חוזרת לאוזן.

אפליקציית Galaxy Wearable, המותקנת במכשירי סמסונג, מאפשרת למשתמשים לבחור את המחוות שאותן הם מעוניינים שהאוזנייה תעשה: מהפעלה של מוזיקה בעת הקשה אחת, עד שליטה בווליום והתחלה או סיום של שיחת טלפון. באוזניות פועלת טכנולוגיית ANC - ביטול רעשי רקע אקטיבי - המאפשרת לחסום הסחות דעת כמו מכוניות חולפות ולשמוע היטב הודעות ושיחות חשובות.

עם זאת, לא הרגשתי הבדל באיכות ההאזנה כאשר בחרתי באפשרות הזאת. לכן הייתי ממליצה לוותר עליה - ולו רק כדי להאריך את חיי הסוללה של האוזנייה. אבל צריך לזכור כי הן לא מיועדות לשימוש ספורטיבי. מבחינת ניהול שיחה - הצלחתי לנהל שיחות ממושכות גם כאשר הייתי בסביבה שקטה וגם כאשר הלכתי במרכז תל אביב בשעת העומס. בשני המקרים, הצד השני של השיחה לא התלונן על איכות השמע.

האוזניות מספקות צלילים איכותיים, בין אם מאזינים לשידורי רדיו ופודקאסטים ובין אם לפלייליסט האהוב עליכם. אפשר להשתמש בהן לפרקי זמן ארוכים יחסית, ובלי להפעיל את ביטול הרעשים האקטיבי, מצאתי שבעת השימוש הן חוסמות באופן חלקי את רעשי הרקע. הגלקסי באדס לייב מגיעות עם סוללה בעלת תוחלת חיים ארוכה של כ־21 שעות, דבר ראוי בהתחשב בתג המחיר של האוזניות ובאיכות של אוזניות מתחרות באותו טווח המחיר.

כאשר הסוללה טעונה במלואה, האוזניות מספקות שש שעות השמעה ומארז הטעינה מאפשר לך להמשיך ולהטעין וליהנות מ־15 שעות נוספות. אם נדרשת לך טעינה דחופה, אפשר להרוויח שעת השמעת אחת נוספת על ידי חמש דקות טעינה בלבד.


מחיר האוזניות: 599 שקל.