האחוזה האייקונית של "הנסיך מבל-אייר" הועלתה להשכרה באתר Airbnb תמורת 100 שקלים בלבד ללילה. וויל סמית' כוכב הסדרה, שהיום כבר בן 51, שיתף את רישום הנכס מאתר השכרת הנופש כדי שהמעריצים יוכלו לבלות בו ולחגוג שם את יום השנה ה-30 לעליית הסדרה.

האחוזה האייקונית המסדרה "הנסיך מבל-אייר" (צילום: רויטרס)

כדי לחגוג את הזיכרונות, מוסר ההשכל וההומור המשובח שנשארו במשך שנים, הנסיך מבל-אייר חוזר אל האחוזה שעומדת במרכז הסיטקום המצליח. בשבוע שעבר, וויל סמית' שיתף בעמוד האינסטגרם שלו כי דלתות הבית המפואר יפתחו בפני הקהל והוא קרא לצופי הסדרה לבוא לצבור שם חוויות. 

סמית' כתב על הפוסט: "גם אתם חושבים שאנחנו צריכים להשכיר את הבית מ"הנסיך מבל-אייר"? עכשיו אנחנו הופכים את זה לאפשרי עם הצוות של Airbnb!!". האחוזה תוצע להשכרה בין התאריכים 5-14 באוקטובר, ללילה אחד בלבד לאדם, והיא מעניקה חיים בדיוק כמו בתוכנית. ההזמנה תיפתח לקהל כבר ב-29 לחודש בשעה 11:00 – תהיו זריזים.

באחוזה ישנו מקום להירגע בצמחייה בגן הקדמי והמרשים המוקף בשיחים ועצים. המראה החיצוני של האחוזה שימש לתצוגה ואילו צילומי הפנים התרחשו בתוך סט, כך שפנים הבית נראה שונה ממה שהיה על המסך. עם זאת, הוא עוצב מחדש והוא מציע אומנות גרפיטי נועזת, חללי פנים יוקרתיים, תמונות של בני המשפחה מהסדרה ואפילו החטיפים על מגשי הכסף יחולקו בין האורחים – הדודים של הנסיך לא כלולים בחופשה.

מאז עליית הסדרה, האחוזה הפכה לאחד מסמלי תרבות הפופ. החוויה הכוללת שהאחוזה תאפשר לאורחים היא חווית התרבות כולה, והיא אפילו כוללת את די-ג'יי ג'יי ג'זי ג'ף שהשתתף בסדרה והוא עתיק לנגן בבריכת האחוזה. 

הפוסט מהאינסטגרם של וויל סמית'

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Will Smith (@willsmith) on

יש לציין כי כללי האירוח מחוייבים לעמוד בתקן ובהנחיות שנקבעו בעקבות נגיף הקורונה, ולכן, על מנת לשהות בבית, על האורחים להוכיח כי הם תושבי לוס אנג'לס וכי הם מקיימים משק בית משותף שיועבר ללילה אחד אל האחוזה מהסיטקום האהוב. כל ההכנסות מהשהות באחוזה ייתרמו למועדוני ילדים בפילדלפיה ולארגוני צדקה התומכים בבני נוער ומציעים להם פיתוח מיומנויות, בניית תוכניות, פעילות פנאי והעצמה אישית.