בכל חתונה נהוג להביא צ'ק מכובד או מתנה שתשמש את הזוג המאושר, אך אורחת אחת בחתונה אמריקאית החליטה להמציא מתנה מקורית משלה והעניקה אותה לזוג. המתנה שבחרה לתת לנשואים הטריים הייתה סלסלת ממתקים ושוקולדים ממגוון סוגים והיא הייתה מלווה בכרטיס ברכה ובו כתוב: "החיים טעימים – תהנו".

למרות שהזוג שמח לקבל קצת דברים טעימים, הכלה פחות התרשמה מהמתנה של האורחת. אחרי החתונה, התמונה של המתנה הפכה להיות ויראלית לאחר שהאישה שהעניקה אותה, קתי מייסון, שיתפה את התמונה ברשת. 

לצד התמונה, מייסון הסבירה כיצד שלחה את המתנה המקורית שלה לזוג, אך לא קיבלה אפילו תודה. במקום זאת, הכלה, בשם לורה, שלחה למייסון הודעה ובה נאמר כי המתנה לא מספיק טובה וכי מעטפת מזומנים הייתה יכולה להיות מתנה יותר ראויה.

על פי עיתון The Hamilton Spectator האמריקאי, בהודעתה של לורה נכתב: "אני רוצה להודות לך שהגעת לחתונה שלנו. אני לא בטוחה אם זו החתונה הראשונה שהיית בה, אבל לקראת החתונה הבאה שתלכי אליה, תדעי שאנשים נותנים מעטפות. הפסדתי 200 דולר על האירוח שלך בחתונה".

הסיפור הופץ בקבוצת הפייסבוק Wedding Shaming עם הכיתוב: "הכלה מביישת את האורחת בגלל מתנת החתונה". בתגובה לפוסט, הכלה סומנה כאישה גסה ולא נעימה. "באיזה כוכב לכת הכלה הזו חיה? אם את לא אוהבת או לא רוצה את המתנה, תעשי איתה מה שתרצי ותמשיכי הלאה בחיים שלך, את חצופה", כתב אחד הגולשים. אחר כתב: "אם היא כל כך נואשת לכסף, שלא תוציא 200 דולר לאדם בחתונה שלה".