אנשים רבים ישמחו לשמוע כמחמאה "אתה נראה מאוד צעיר", או "את אמא שלה? ממש נראות אחיות". אך דניס ושורין, שנראה כמו נער, לא שמח על כך. על פי תעודת הלידה שלו, הוא נולד בשנת 1987,כלומר, היום הוא בן 33, אבל במבט חטוף - הוא לא נראה יותר מנער צעיר. 

רבים נדהמים ממראה נעוריו של ושורין והוא אפילו מודה שהוא לרוב נתקל בתגובות פליאה מאנשים ששואלים לגילו. הוא חי בכפר קטן באזור קרסנויארסק שברוסיה, ולאחרונה, הוא מצא את עצמו מספר על חווית הגדילה המשונה שלו בריאיון עם כוכבת היוטיוב, וואסיה, המפורסמת במדינה.

דניס ושורין, המבוגר שנראה צעיר (צילום: אינסטגרם)
דניס ושורין, המבוגר שנראה צעיר (צילום: אינסטגרם)

במהלך הריאיון, ושורין סיפר כי הוריו הבחינו כבר בגיל צעיר שהוא לא כמו שאר הילדים בגילו. הוא תמיד היה הקטן ביותר בקבוצת הגיל שלו, אבל בהתחלה זה לא הפריע לו. הוא סיפר כי היה ילד פעלתני מאוד – יש שיגידו אפילו היפראקטיבי. הוא היה ילד שמח ומוקף בחברים, מעולם מגבלת הגובה לא גבתה ממנו מחיר.

עם השנים, ההבדלים בינו לבין שאר חבריו גדלו, הוא סיפר כי זה היה נראה כאילו הוא הפסיק להזדקן. אפילו בתמונת סיום התיכון שלו הוא נראה כמו ילד קטן שהשתרבב בתמונה. "כשהבנתי שכבר לא אשתנה יותר, מבחינה פיזית, הרגשתי קצת לא נעים", אמר דניס והוסיף, "חשבתי כל הזמן איך חיי יראו והאם זה יהיה לי קשה". הוא הוסיף וסיפר כי מעולם לא בדק את הנושא והוא לא חושב שמעורבת בעיה רפואית בצורת גדילתו.

ושורין סיפר כי הוא מצליח לחיות חיים נורמטיבים, אך יש פעמים בהן הוא עדיין צריך להוכיח את גילו. "למה אני צריך להסביר את אותו הדבר לכל כך הרבה אנשים כל פעם?", אמר ושורין. למרות מראהו הצעיר, ושורין מכונה בקרב חבריו "הסבא". "אני משעמם, עקשן ורדום כמו דוב", הסביר דניס בצחוק.

בן ה-33 נמצא במערכת יחסים עם בת זוגתו כבר כ-4 שנים. למזלו, הם מכירים מילדות ולכן הוא לא היה צריך להוכיח לה את גילו האמיתי. דניס סיכם את הריאיון ואמר: "קשה לי שאני נשפט רק על פי המראה החיצוני שלי. אם אתה לא יכול לחיות את חיי, להיות בגופי ובמצבי – אל תשפוט".