"לא ידעתי שיש לי לב": יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, חזר לנהל את דיוני ועדת הכספים לאחר הפסקתו עקב הליך רפואי שעבר. גפני סיפר היום (רביעי) על השתלשלות העניינים, ולאחר שפתח את דבריו בברכת הגומל, שחזר: "באותו הזמן לא ידעתי במה המדובר - הרגשתי בשבת שאני לא יכול ללכת, ואשתי אמרה לי 'אל תסגור את העיניים, אני לא נותנת לך'".

עוד סיפר גפני: "רציתי לרדת למנחה כדי שהילדים לא ידאגו. הלכתי לעזר מציון, שם היו שני רופאים, חברים שלי", ונזכר: "ביקשתי שבדקו מכה שקיבלתי בעין כתוצאה מנפילה, אך הם התעקשו שאעשה א.ק.ג ומיד שלחו אותי לחדר מיון".

משה גפני מספר כיצד ניצלו חייו. צילום: ערוץ הכנסת

גפני הוסיף לשחזר: "הלכתי לבית החולים מעייני הישועה, שם ד"ר זחאלקה, בן דוד של חבר הכנסת לשעבר, הסתכל עלי ולא מספר בדיחות כבדרך כלל. הוא שאל - זו הבדיקה שלך? השבתי שכן, ומדי התקשרו לרופא, שהגיע עם הצוות שלו". גפני נזכר: "הוא אמר לי 'אתה עובר עכשיו צנתור, אתה באמצע אירוע' - הוא לא הבין איך אני צוחק", והדגיש: "זה היה נס משמיים, לא ידעתי שאני באמצע אירוע לבבי, לא ידעתי שיש לי לב".

ח''כ משה גפני (צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת)
ח''כ משה גפני (צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת)

"הצנתור הזה, שעשה פרופ' אגרנט, מנהל המחלקה, הציל לי את החיים", סיפר גפני: "הילדים שלי ליוו אותי לאורך כל האשפוז, בנוסף לא היה עובד כנסת או חבר כנסת שלא התעניין בשלומי. הילדים שלי קיבלו החלטה שלא יעשו מזה עניין, שהסיפור יעבור בשקט, ללא כותרות, כי לא ידעו מה קורה איתי". בדיעבד מספר גפני: "ברוך השם טיפלו כמו שצריך, ואני משבח את הרופאים שטיפלו בי, ועשו זאת באופן יוצא מן הכלל", וחתם את דבריו כשאיחל: "הלוואי נחזיר לכולם בשמחות".