מגזין המוזיקה האמריקאי "רולינג סטון" פרסם אמש (שלישי) גרסה מחודשת לדירוג 500 האלבומים הגדולים בכל הזמנים, אותו פרסם לראשונה בשנת 2003. הרשימה דורגה על ידי מוזיקאים, בהם ביונסה, טיילור סוויפט ומוריסי, ועיתונאי המגזין.

בעוד הרשימה המקורית התבססה בעיקר על אלבומי הרוק הקלאסי, כאשר בחמישייה הראשונה דורגו שלושה מאלבומי הביטלס, "Pet Sounds" של הביץ' בויז ו-"Highway 61 Revisited" של בוב דילן, הפעם, אולי בהתאם לרוח התקופה, הרשימה מגוונת יותר ונותנת ייצוג הולם למוזיקה השחורה לסוגיה.

במקום הראשון דורג האלבום "What's Going On" של מארווין גיי. "פט סאונדס" שמר על מיקומו השני מ-2003, ואחריו דורגו "Blue" של ג'וני מיטשל ו-"Songs in the Key of Life" של סטיבי וונדר. הביטלס הגיעו הפעם למקום החמישי בלבד, עם "אבי רואד". האלבום "סרג'נט פפר", שדורג ראשון ב-2003, הידרדר הפעם למקום ה-24 בלבד.

את הקפיצה הגדולה ביותר ביצע האלבום"The Miseducation" של לורין היל, שבדירוג המקורי הוצב במקום ה-312 והפעם דורג עשירי. משלימים את העשירייה המובילה האלבומים "Nevermind" של נירוונה, "Rumours" של פליטווד מאק, "Purple Rain" של פרינס ו-"Blood on the Tracks" של בוב דילן.