חייל לשעבר היה בטוח שהבייביסיטר ששמרה עליו בילדות היא מכשפה – הוא פרץ לביתה, בג'ורג'יה, ארה"ב, אנס ורצח אותה באכזריות. שלשום (שלישי), הוא הוצא להורג אחרי 16 שנות מאסר. ויליאם לקרוי מת כאשר פקידי לשכת בתי הסוהר הזריקו לגופו חומר קטלני המאושר לשימוש במדינה בתהליכי המתה.

לקרוי הורשע ונידון למוות בג'ורג'יה בשנת 2004 בגין גניבת מכוניות, פריצה, אונס ורצח של ג'ואן טיזלר, אחות שהייתה באותה התקופה בת 30. הוא האמין שטיזלר כישפה אותו ובעקבות הכישוף הוא פוטר מעבודתו כחייל בצבא האמריקאי. הרוצח פרץ לביתה בזמן שהיא יצאה לקניות, כשהיא חזרה, הוא אנס אותה ולאחר מכן ירה בה ודקר אותה בגבה.

וויליאם לקרוי (צילום: רשתות חברתיות)
וויליאם לקרוי (צילום: רשתות חברתיות)

מאוחר יותר, כאשר נעצר, הפושע סיפר לשוטרים כי הוא חשב שטיזלר הייתה הבייביסיטר שלו כאשר היה ילד, שלטענתו, התעללה בו מינית בעבר. הוא סיפר כי הוא קיווה לנקום בה על מה שעשתה לו בילדותו, כך על פי עיתון New York Post. לקרוי נתפס יומיים לאחר ביצוע המעשה במעבר הגדול של ארה"ב וקנדה ובידו פתקים שכתב: "בבקשה, סלחי לי ג'ואן. היית מלאך והרגתי אותך. עכשיו אני צריך לחיות עם המעשה ולעולם לא אוכל לשוב הביתה. אני נווד וגורלי נחרץ לגיהנום".

הוצאתו להורג של לקרוי יצאה לפועל השבוע באינדיאנה, אחרי שכמעט נדחתה מחשש שהאשם חלה בנגיף הקורונה. הוחדר לגופו חומר בשם "פנטוברביטל" שמשמש כסם דיכאון והוא גורם לדום נשימה ומוות מידי. החומר החל להיות מותר לשימוש בשנה שעברה, לאחר שעבר אישור של פרוטוקול לתרופות חד פעמיות לזריקות קטלניות.