טכנאי בפארק שעשועים בפלורידה נפל ביום שני האחרון במהלך בדיקת בטיחות יומית של אחד המתקנים ומת. העובד, ג'ייקוב דיוויד קמינסקי, בן ה-21, צנח אל מותו ממתקן ה-StarFlyer בפארק ICON באורלנדו שהוכרז כמתקן הכיסאות המתנדנדות הגבוה ביותר בעולם. 

חבר לעבודה של קמינסקי, אורלנדו סנטינל, שהיה גם הוא על המתקן עשרה מטרים מעליו, היה עד לאירוע המזעזע. הוא התקשר מיד למשטרה המקומית כאשר ראה את חברו נופל מגובה של 60 מטרים ונתקע בחלק אחר של המתקן. חברו המבוהל אמר בטלפון למוקדנית המשטרה: "חבר שלי נפל. יש שם הרבה דם והוא לא זז כרגע. זה קרה לפני דקה", כך נכתב בעיתון New York Post. 

ג'ייקוב קמינסקי, עובד הפארק שמת (צילום: רשתות חברתיות)
ג'ייקוב קמינסקי, עובד הפארק שמת (צילום: רשתות חברתיות)

סנטינל, שהיה חסר אונים על המתקן, החל לזעוק לעזרה עד שהמשטרה תגיע. צוות חילוץ של מכבי האש במחוז אורנג' הגיב מהר לנסיעה והגיע אל הפארק במהירות. הם הורידו את קמינסקי מהמתקן והעבירו אותו על אלונקה לבית החולים הסמוך. נציגי שירותי האמבולנס סיפרו כי היו לו "פגיעות קטסטרופליות" בעקבות הנפילה.

חבריו סיפרו עליו כי היה "חובב רכבות הרים מושבע", שהתעניין בתחום כבר מגיל צעיר. הם סיפרו כי הוא היה בונה רכבות הרים מצעצועים בילדותו, לפני שהגשים את חלומו והחל לעבוד בבנייה של רכבות הרים אמיתיות. אחד ממעסיקיו של קמינסקי תיאר אותו כצעיר חרוץ ונחוש.

חבר נוסף של המשפחה אמר: "המשפחה הזו לעולם לא ביקשה עזרה אפילו שהיו זקוקים לה, כעת, הם צריכים לנסוע לאורלנדו, להעביר את הגופה לשיקגו, שם גדל, ולקבוע סידור להלווייתו וקבורתו". בעקבות מצבה הכלכלי של משפחתו, הוקמה קרן גיוס תרומות מקוונת במטרה לסייע בכיסוי העלויות. הפארק, שנפתח לפני שנתיים, היה סגור באותו היום ולא ברור מתי הוא עתיד לחזור לפעולה. בזמן כתיבת שורות אלו, התאונה נותרה בחקירה על ידי המנהל לביטחון תעסוקתי בארה"ב.