מורה ליוגה, בריאות ורווחה, לא הייתה מתקבלת בברכה בבית הספר בו היא לימדה לולא ידעו מה היא עושה בשעות הפנאי שלה. צ'לסי ווטרוס קוק, בת ה-33, שלימדה בתיכון סקייברידג' ביוטה, ארה"ב, רצחה את בת זוגתו החדשה של הגרוש שלה לעיני ילדיהם. 

קוק הייתה נשואה לטרוויס קוק, עד שהתגרשו בינואר 2018. לשניים היו ילדים משותפים, תאומים בני שלוש. אחרי הגירושים, הבעל לשעבר הכיר בת זוג חדשה, ליסה וילאטה וויליאמס, שהתחברה מאוד לילדים של הזוג הגרוש והפכה להיות אמא שנייה עבורם. קוק, שהחלה לקנא במערכת היחסים הטובה של וויליאמס עם הגרוש שלה וילדיהם, נהפכה אובססיבית אליה.

צ'לסי ווטרס קוק, הרוצחת (צילום: רשתות חברתיות)
צ'לסי ווטרס קוק, הרוצחת (צילום: רשתות חברתיות)

המורה הכפייתית הקשתה על חיי הזוג הטרי, היא הייתה מופיעה במקום עבודתה של וויליאמס, מתקשרת אליה בלי סוף ואף שלחה לה מכתבי איום והטרדה ברשת. בת הזוג החדשה של טרוויס, סבלה מאוד מההצקות של קוק אך היא העדיפה שלא לפנות למשטרה כדי להגן על הילדים מפני תלונה במשטרה של אמם.

ווילאמס כתבה ביומנה האישה על ההטרדות הבלתי פוסקות של קוק: "אני מקווה שנוכל לעבור את השטויות האלה, התאומים חשובים לי". היא רק רצתה שקוק האובססיבית תקבל את מערכת היחסים שלה עם טרוויס על מנת שיוכלו לקיים אורח חיים משפחתי נורמלי. בנובמבר 2018, נולדו לזוג הטרי תאומים והם הכינו מסיבה לכבוד הולדתם – שם העניינים יצאו משליטה.

קוק שלחה לטרוויס הודעה במהלך המסיבה בנוגע לתרופות לשיעול לילדיהם והיא ביקשה ממנו לפגוש אותה בחניון בשעה 19:00 של אותו היום. במקום לפגוש את הגרוש שלה, קוק ניצלה את הזמן בו הוא מחכה בחניון והתגנבה לביתם המשותף של הזוג במהלך המסיבה להולדת ילדיהם. אחרי מספר דקות בהן המתין טרוויס בחניון, הוא עלה חזרה לביתם וראה את השתיים צועקות ומתווכחות.

טרוויס הורה לקוק לעזוב ואיים להתקשר למשטרה. היא נכנסה מיד לחדר האמבטיה והסתגרה שם מספר דקות. כאשר היא יצאה מהחדר, היא הרימה ידיים כאילו היא עומדת להיכנע, אך בשנייה האחרונה, היא שלפה אקדח וירתה שני כדורים לעבר ווילאמס שפגעו בה בחזה. טרוויס תפס במהירות את קוק והחזיק בה עד שהגיעו המשטרה המקומית ושירותי ההצלה.

אמא של ליסה וויליאמס שנרצחה מספידה את בתה

את ווילאמס לא ניתן היה להציל והפרמדיקים נאלצו לקבוע את מותה כבר בדרך אל בית החולים. קוק נלקחה  על ידי המשטרה אחרי שהשיגה את מבוקשה – ווילאמס מחוץ לתמונה לתמיד. בני משפחתה וחבריה של הנרצחת תיארו אותה כאדם עדין, אוהב ונדיב. אמה הכואבת סיפרה על "הקסם" שהיה לביתה ועל האופן בו היא הייתה רוצה שיזכרו אותה כפי שחיה ולא כפי שמתה.

קוק הצליחה להשיג עסקה על מנת להימנע מעונש מוות. היא הודתה ברצח בנסיבות מחמירות, פריצה, עבירות נשק ואלימות כלפי ילדים. היא ישבה בבית המשפט ואמרה בשלווה "אשמה" אחרי כל סעיף שנקרא על ידי השופט. ההגנה של קוק טענו כי היא סובלת מדיכאון והפרעה פסיכיאטרית קשה. לבסוף, השופט גזר עליה 34 מאסרי עולם.