בעקבות החלטת הממשלה על החמרת הסגר ובקשתו של תומר מור מנכ"ל "מסעדנים חזקים ביחד", חברת המשלוחים וולט בסיוע בנק הפועלים מודיעה על סבסוד משותף של עמלת המשלוח למסעדנים מ-27% ל-22% בתקופת הסגר. סבסוד העמלה יחל מחר (יום שישי ה-25 בספטמבר) ויימשך 16 ימים (עד ליום ראשון ה-11 באוקטובר) ויוענק בכלל המשלוחים ולכלל המסעדות אשר עובדות עם וולט (לקוחות כל הבנקים). 

מטרת המהלך המשותף הינה לסייע בהפחתת עלויות התפעול בתקופה בה המסעדות פועלות במתכונת של משלוחים בלבד. במקביל ועל מנת לעודד הזמנות ממסעדות ולתמוך בפעילות הענף בתקופת הסגר, בנק הפועלים יעניק הטבה ללקוחותיו הפרטיים להזמנת משלוח דרך וולט בסך 30 ₪ ללקוח, עד לגמר המלאי.

אמרי גלאי, מנכ״ל וולט ישראל: ״ברור לכולם שהמסעדות לא יכולות להתקיים ממשלוחים בלבד, וכעת ההכרזה על הסגר ללא סיוע לענף תהווה עבורן מכה אנושה. המסעדנים הם השותפים שלנו, ואנחנו נמשיך לסייע להם ככל שביכולתנו בשעתם הקשה. בסגר הראשון הענקנו למסעדנים תוכנית סיוע מקיפה שכללה בין היתר מענק אישי לכל מסעדה עד 10,000 ש״ח, ביטלנו את עמלות האיסוף העצמי וספגנו את עלויות סליקת האשראי בכדי לעודד הזמנות טייקאווי, והיום אנו עומדים לצידם שוב, וביחד עם בנק הפועלים יוצאים במהלך חסר תקדים לסבסוד עמלת מערך השילוח למסעדות בתקופת הסגר ל-22%. אנו מודים לבנק הפועלים על שיתוף הפעולה איתנו אשר מוכיח שוב שהוא פועל למען העסקים הקטנים בישראל״. 

תומר מור, מנכ״ל עמותת מסעדנים חזקים ביחד: אנו שמחים שהדיאלוג עם חברת וולט הביא אותם לבצע הפחתה משמעותית של עמלת השילוח שהם גובים מהמסעדות ל22% לתקופת הסגר. השיח האינטנסיבי בין ״מסעדנים חזקים ביחד״ וולט הוכיח את עצמו ואנו מציינים צעד נוסף וחשוב מאין כמוהו במאבק הכולל שלנו למען המסעדנים במיוחד בתקופה זו. ראוי לשבח את מנכ"ל וולט אימרי גלאי על גילוי מנהיגות ואומץ כלכלי ולבנק הפועלים על ההירתמות!״