חברת LG הרחיבה את סדרת מכשירי ה-K לשנת 2020, והציגה ארבעה דגמים חדשים - K42, K52 ו-K62 - שיהיו זמינים מתחילת החודש הבא באירופה ולאחר מכן בשווקי מפתח באסיה, דרום מאריקה והמזרח התיכון, וצפויים להגיע לישראל בחודשים הקרובים. הגב של K42 מציג תבנית ייחודית בצורת גל שנראה כמשנה צבעים. גימור המט המודרני של K52 ו- K62 יוצר דפוס אופטי ייחודי העמיד בפני טביעות אצבע, וכל שלושת הטלפונים מגיעים במגוון צבעים.

כל אחד מהדגמים מציע תצוגת FullVision בגודל 6.6 אינץ' וברזולוציית +HD, וביחס היבט של 20:9. המצלמה הקדמית מציצה דרך חריר מינימלי, והחזית של שלושת הטלפונים מוקפת במסגרת דקיקה שאינה בולטת. הם מצוידים בסוללת 4,000mAh, עם ארבע עדשות באיכות גבוהה מאחור (רגילה, רחבה במיוחד, עומק ומאקרו) בתוספת למצלמה הקדמית. כך, השלושה מספקים חוויית יצירת תוכן ברמה הזהה לזו שמציעים טלפונים חכמים יקרים הרבה יותר.

K52 ו-K62 מצוידים במצלמה ראשית של 48 מגה-פיקסל הלוכדת תמונות וסרטוני וידאו חדים ובהירים יותר, ולצידם מציע ה-K42 עדשה ראשית עם חיישן 13 מגה-פיקסל באיכות מעולה. מצלמת הסלפי של 28 מגה-פיקסל ב-K62 מאפשרת לצלם תמונות סלפי נהדרות, עם אפקטים של טשטוש אמנותי, בעוד שעדשת המאקרו בכל שלושת הדגמים יכולה לצלם תמונות תקריב מפורטות להפליא מבלי צורך בזום.

LG K52 (צילום: יח''צ)
LG K52 (צילום: יח''צ)

חברת GARMIN, הכריזה על סדרת שעוני ה- Venu SQ, שעוני כושר חכמים ומתקדמים, בעלי GPS מובנה, חיישן דופק מובנה, מסך מגע צבעוני חד וברור, ניטור מגוון מדדי בריאות לאורך כל היום, חיי סוללה ארוכים ועיצוב המתאים לשימוש לאורך כל היום, לשמירה על כושר ואורח חיים בריא בכל זמן ומכל מקום.

השעונים כוללים למעלה מ- 20 תוכניות אימוני כושר מונפשים, בקטגוריות פעילות שונות (אימוני כוח, יוגה, אירובי, פילאטיס ועוד). הדבר מאפשר למשתמשים ב- Venu SQ לשמור על שגרת אימונים בריאה וסדירה בכל מקום, בבית או בחוץ, זאת לצד ניטור יומיומי, בזמן אמת של המגוון הרחב ביותר של מדדי כושר גופני ובריאות, הקיים כיום בקטגוריה, לרבות מתח (Stress), דופק, ניטור שינה מתקדם, מצב פיזיולוגי, סטורציית חמצן Pulse OX2, התראות על קצב לב לא תקין, ניטור נשימה, מעקב אחר מחזור הגוף החודשי של נשים ועוד.  

השעונים מציגים אורח חיי סוללה של עד שישה ימים רצופים במצב שעון חכם, עיצוב אלגנטי, מגוון צבעים ומספר רב במיוחד של פרופיליי פעילות גופנית מוגדרים מראש, יבטיחו הדגמים החדשים בסדרת ה- Venu SQ כי המשתמשים לא יפספסו אף תובנה חשובה על מצבם הגופני. כמו כן, סדרת השעונים מציעה גם תמיכה ביישום ה- Body Battery הייחודי ל- GARMIN, ביישום GARMIN Music (בדגם התומך) המאפשר האזנה למוסיקה ישירות מהשעון ללא צורך בטלפון נייד (באמצעות אוזניות BT בלבד), ביישום GARMIN Pay המאפשר תשלום מאובטח במגוון בתי עסק ללא מגע וללא צורך בארנק, וכמובן בכל התכונות העשירות של שעון חכם, לרבות קבלת הודעות והתראות עם תמיכה מלאה בעברית.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 949 ש"ח, עם אחריות מלאה לשנתיים מבית היבואן הרשמי בישראל - חברת רונלייט 

ניתן להשיג באתר רונלייט, בחנויות וברשתות הנבחרות. 

סדרת שעוני ה-GARMIN Venu SQ (צילום: יח''צ GARMIN)
סדרת שעוני ה-GARMIN Venu SQ (צילום: יח''צ GARMIN)

חברת HMD Global ערכה אירוע הכרזה וירטואלי, במהלכו הכריזה על שני טלפונים חכמים חדשים תחת המותג נוקיה, המיועדים לשוק הנמוך. הם כוללים תכונות שעד עתה ניתן היה למצוא רק במכשירי החברה היקרים יותר. בהמשך הוכרזה גם השקה גלובלית למכשיר הדגל Nokia 8.3 5G, שהוכרז לפני כחצי שנה. המכשיר הבסיסי ביותר הוא Nokia 2.4, המביא מערך צילום כפול ובינה מלאכותית לראשונה למכשירי רמת הכניסה של המותג. בחברה מבטיחים כי חיישן העומק המצטרף לחיישן ראשי ברזולוציית 8 מגה-פיקסל והבינה המלאכותית מאפשרים להפיק צילומים באיכות מעולה גם בלילה, ולהוסיף לתמונה אפקט בוקה (טשטוש רקע) לאחר הצילום.

כמו כן, המכשיר תומך גם בזיהוי פנים באמצעות המצלמה הקדמית ברזולוציית 5 מגה-פיקסל, וכולל גם סורק טביעות אצבע מאחור. המכשיר מצויד במסך 6.5 אינץ', ברזולוציית HD+ וביחס 21:9 המתאים לצפייה בסרטים, וסוללה בקיבולת 4,500 מיליאמפר, שהחברה מבטיחה שתספיק לשימוש של יומיים רצופים. עם זאת, המכשיר עדיין נטען בחיבור MicroUSB המיושן. גוף המכשיר עשוי פוליקרבונט – הפלסטיק העמיד שנוקיה ידועה בזכות השימוש בו – בצבעים "פיורד" (כחול), "שקיעה" (סגול) או "פחם" (אפור כהה). 

מכשיר מעט מתקדם יותר הוא Nokia 3.4 - המביא לראשונה לאוהדי המותג בטווח הנמוך מסך חסר שוליים משלושה צדדים, בגודל 6.39 אינץ' וברזולוציית HD+, ומצלמה קדמית עם חיישן 8 מגה-פיקסל הנמצאת בפינה העליונה של המכשיר. תכונה נוספת שמגיעה לראשונה למכשיר, הנמצא בטווח המחירים הנמוך, היא מערך צילום משולש - הכולל חיישן רגיל ברזולוציית 13 מגה-פיקסל, חיישן רחב ברזולוציית 5 מגה-פיקסל וחיישן עומק 2 מגה-פיקסל לאפקט בוקה מתקדם. גם המכשיר הזה מבטיח חיי סוללה של יומיים עם סוללה בקיבולת 4,000 מיליאמפר/שעה, לצד שקע טעינה מסוג USB-C. הצבעים זהים לאלו של 2.4, כאשר Nokia 3.4 מציע מעט יותר זיכרון.

כמו כן, באירוע הוכרז גם על תחילת שיווקו של Nokia 8.3 5G, שהוכרז בתחילת השנה, בכל העולם, זאת לקראת הופעתו בסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד, "לא זמן למות", שייצא עוד כחודש וחצי. המכשיר תומך בכל תדרי הדור החמישי הפעילים כיום, כמו גם ביכולת נדידה בין הרשתות בכל רחבי העולם. 

מחירים:
Nokia 2.4 יימכר החל מסוף החודש הנוכחי, עם זיכרון בנפח 2 או 3 גיגה-בייט ואחסון בנפח 32 או 64 גיגה-בייט, בהתאמה, כאשר המחיר לגרסה הבסיסית יעמוד על 119 אירו, שהם כ-480 שקל.
Nokia 3.4  מגיע במספר גרסאות, כאשר הגרסה הבסיסית תעלה 159 אירו, שהם כ-640 שקל. המכירה של שלוש הגרסאות - הבסיסית, הביניים והעליונה - תחל החל מהחודש הבא.
Nokia 8.3 יימכר במחיר של כ-599 אירו, שהם כ-2,410 שקל, ויגיע עם חצי שנה חינם בשירות Google One, המציע 100 גיגה אחסון ב-Google Drive לעד 5 בני משפחה ואפליקציית גיבוי לטלפון

מוצר