מעצרו של הגבר החשוד בניסיון הרצח של אשתו, שירה משה בת ה-31 במצפה רמון, בערב ראש השנה, הוארך אתמול בשבעה ימים נוספים, עד ה-1 באוקטובר. במקביל הוא עתר לבית המשפט, בדרישה למנוע את פרסום שמו, בטענה כי הוריו מבוגרים וזה עלול לגרום להם מפח נפש. המשטרה הודיעה היום (שבת) כי היא שוקלת לערער על בקשתו שלה חשוד. 

שופט בית משפט השלום בבאר שבע ג'ורג' אמוראי, קיבל את בקשת החשוד, שטען כי הדבר יפגע במוניטין שלו. "הכי קל לפגוע במוניטין של 45 שנים", הוסיף החשוד, "אני מבין את יצר הנקמנות מצד בני משפחתה של האישה אבל צריך לעצור לרגע . אולי יהיה כאן משהו מפתיע". 

היא מאושפזת כעת בביה"ח סורוקה בבאר שבע, לאחר שנדקרה 20 פעמים בגופה, ונפגעה ממערוך בראשה. מצבה משתפר, והיא ביקשה שיפרסמו את המקרה שלה על כל פרטיו, את שמה, ואת שמו של בעלה. למרות זאת, והעובדה כי גם המשטרה ביקשה לפרסם את שמו, השופט החליט באופן תמוה שלא לאשר את הדבר.

שירה משה (צילום: פייסבוק)
שירה משה (צילום: פייסבוק)

כזכור, האירוע התרחש לפני שבוע, בערב ראש השנה, לאחר שדווח כי משה הותקפה בדירה במצפה רמון. בעלה נעצר, וצוותי הרפואה שהגיעו במקום הבהילו אותה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. במהלך הלילה היא נותחה ומצבה הוגדר קשה אך יציב, והיא הייתה מורדמת ומונשמת. בהמשך חל שיפור במצבה, והיא שבה להכרה. לשניים יש פעוט, שהופקד כעת לטיפול על ידי בני המשפחה של המותקפת.