נפרדים מאמסטרדם, הבטיחו לנו בפרומו שזוג אולסטארס אהוב יודח. הגדילו לעשות ואף מנו שלושה זוגות: וובה ואלה, האחים צ'יל והזינות. צופים איימו בתגובות: "אם וובה ואלה מודחים אני מפסיק לכתוב ביקורת!". לא יכול שלא להסכים. המירוץ המקוטע למיליון רק בפרק עשר וכבר ברור שרובו נשען על וובה ואלה. זוג איקוני שמספק את הסחורה כאילו היו מחסן של אמזון פריים.

המירוץ למיליון יוצאים לדרך (צילום: אביב חופי)

וובה ואלה הם משב רוח רענן בתקופה זו של מגיפה ופילוג. שמאל וימין, חרדים ומפגינים וסגר שני, לתוך מרק הסחלה הזה נכנסים וובה ואלה, כנגד כל הסיכויים, מאחדים אותנו, אין עוררין לגביהם, הם הפייבוריטים הברורים. בעצם, האנשים היחידים שנגדם הם המשתתפים האחרים במירוץ, אבל כל זה עתיד להשתנות.

את המירוץ אלה שורדת בזכות המנטרה שלה: "רון שחר, תן לי כבר לראות את רון שחר". כאמור, אלוצ'קה באה לנופש למיליון, ההכנות שעשתה למירוץ כללו בעיקר חומצה היאלורונית. היא שם לעשות צחוקים מול המצלמה ובמושב האחורי במוניות, יש בה את שני העולמות, היא גם מתמודדת וגם מנחה, צופה ומקריינת, אפשר לדמיין אותה מתמודדת במונית הכסף וגם נוהגת בה.

מתוך המירוץ למיליון אולסטארס (צילום: צילום מסך)
מתוך המירוץ למיליון אולסטארס (צילום: צילום מסך)

בינתיים במירוץ, אש ואליס מגלים ששי ושני (התחמנים) שמו להם עצור, כנראה עקב חוסר הרצון של אש ואליס לשתף איתם פעולה. שני מדברת הרבה לטענתם, מתחנפת ורוקמת בריתות באוויר, בזמן שהמצלמות נחות. זו אסטרטגיה לא ברורה אם לבסוף העצור ששני נותנת נגלה לזוג. יותר דומה לביצוע דבר והיפוכו, כמו לנסות לרוץ מרתון עם קבקבים. 

יעל ויוסיאל ראשונים להגיע למוזיאומפליין, נקודת הסיום השלישית ופותחים את הפה על שני, הלוחשת לרצים. בינתיים, זוג שפמי הפורנו עומדים בכפור, ממתינים רבע שעה שלא ממש מזיזה להם. אחד מהאחים צ'יל מזנק למשטח הסיום ונתפס לו השריר עקב הניתור הקליל. מקווה שהספיקו לרשום אותו לעונה החדשה של נינג'ה ישראל. בינתיים, שאר הזוגות עוד בקבקביאדה.

משימה מוזרה, צריף מלא קבקבים וזוגות אובדי עצות, הופכים קבקבי עץ ומחפשים את "קבקב הזהב" שיציל אותם מהדחה. למען האמת, לא ברור מה תפקידם של קבקבי עץ בהולנד המודרנית, אולי עץ חגיגי להסקה או מתנה שמביאים לסבתא הולנדית בחגים. בכל מקרה, בעוד עולמם של וובה ואלה נחרב, שפמי הפורנו למדו שהשם הוא קבקב ולא קו-קו. רק לי הם מזכירים פתאום את מר קו?

פעם נוספת, המרוץ מוכרע על ידי נהגי מוניות, אולי כדאי לקרוא לזה המונית למיליון. אפשר לוותר על כל המשימות ופשוט לשדר זוגות בוכים בפקקים. כאמור, אלוצ'קה על סף התמוטטות עצבים במונית, וובה מנסה להרגיע אותה, אך הם מגיעים אחרונים אל רון שחר, המירוץ שלהם הסתיים, אני רואה ולא מאמין. מיטב הקטעים שלהם מהמירוץ משודרים, זה היה קצר מדי ומהר מדי.

אלה כועסת על עצמה, אני כועס על ההפקה שלא התערבה לטובתם. אלה ראתה אותם בגמר, כולנו ראינו וכעת אזל החשק לראות את המירוץ. יש שלל סיבות למה לא לראות את המירוץ למיליון, העריכה החוזרת על עצמה, מתיחת פרקים כדי למלא את לוח השידורים כמעט כל ערב והפקה שמנסה ליצור ריבים דרמות היכן שאין. אך היום קיבלנו שתי סיבות עיקריות להפסיק לצפות: וובה ואלה. נתגעגע.