בני זוג מהצפון שניהלו אורח חיים שגרתי לגמרי, קיבלו בשורה לא נעימה שגרמה לפירוק הזוגיות שלהם. כמו בכל משפחה, הם נראו כזוג רגיל ואוהב, ביישוב בו הם מתגוררים, הם היו ידועים באהבתם והיוו דוגמא לחבריהם לזוגיות יציבה ומוצלחת. לשניים שלושה ילדים, כאשר הבוגר מביניהם לקראת גיוס. 

לפי כשבוע, האישה קיבלה הודעה כי נמצאה בקרבתו של חולה קורונה מאומת ועליה להיכנס לבידוד ולעבור בדיקת קורונה. היא בחרה להתעלם מההודעה והסתירה מבעלה אותה מבעלה. אך כאשר הבעל החל להבחין אצל אשתו את תסמיני המחלה הוא החל לנסות לבדוק – כיצד היא נדבקה?

כל הניסיונות של הבעל לברר מול אשתו את המידע התקבלו בסירוב מוחלט. יומיים לאחר מכן, במהלך הלילה האישה שכבה במיטתם עם חום גבוה. בזמן הזה, הבעל הציץ בטלפון של אשתו וגילה כי מספר הטלפון של האדם שבקרבתו היא שהתה ובעקבותיו היא נכנסה לבידוד, שייך לאחד מחבריהם של הזוג, שגר סמוך אליהם.

הבעל, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, העביר בקשה לגירושין אחרי שראה את ההודעה בטלפון של אשתו. הוא החל את המעקב אחרי אשתו ושם לב לפרטים הקטנים שלא היה ער אליהם. הוא ראה את השיחות של אשתו וחבריהם השכן והבין כי הקשר ביניהם נמשך תקופה ארוכה מתחת לאפו. 

הוא ניסה להתעמת עם אשתו בנושא, אך היא סירבה לשתף פעולה. בסופו של דבר, היא נכנעה וטענה: "יש לי קשר ארוך איתו, אך הוא אפלטוני". עו"ד סולן הדגישה כי המעשה של האישה גובל בחוסר אחריות. "היא הייתה ליד חולה מאומת ולא דיווחה למשפחה ובכך חשפה את כולם לסכנת ההדבקות. מדובר בבגידה אמיתית בבעל ובילדיהם ועל כן זעמו של הבעל", ציינה עורכת הדין.

בעקבות העובדה כי לבני הזוג ממון רב ונכנסים משותפים ובנוסף לבקשת הגט, הבעל החליט לעקל את הכספים שנצברו לשניים והיו בחשבונה של האישה. כמקובל, נפתח תיק עבור ישוב הסכסוך בין הזוג הנשוי.