לאחר פרסום שמו: שלטי ענק הוצבו היום (רביעי) בנתיבי איילון צפון, עליהם מתנוססת תמונתו של אביעד משה בן ה-45, מי שנחשד בניסיון רצח אשתו שירה בת ה-31 בביתם במצפה רמון בערב ראש השנה. 

הרקע לדברים הוא העובדה כי אתמול ביטל בית המשפט את החלטתו של השופט ג'ורג' אמוראי, שנעתר לבקשתו של משה לאסור את פרסום שמו מחשש שהדבר "יפגע במוניטין של 45 שנה" וכי הפרסום של שמו ותמונתו יגרום למפח נפש להוריו המבוגרים. את דבריו נימק כשאמר "אני מבין את יצר הנקמנות מצד בני משפחתה של האישה, אבל צריך לעצור רגע. אולי יהיה משהו מפתיע".

זירת האירוע במצפה רמון (צילום: דוברות המשטרה)

שירה ניצלה מניסיון הרצח בזכות תושיית השכנים ששמעו את המתרחש, והיא מאושפזת כעת בבית החולים סורוקה בבאר שבע, לאחר שנדקרה 20 פעמים, אוזנה נחתכה, ופניה הושחתו במכות מערוך - כל זאת לעיני בנם הפעוט של בני הזוג, בן שנה ו-10 חודשים. אתמול פרסמו בני משפחתה של שירה את תמונות הנזקים שגרם לה אביעד, במטרה למנוע ממקרים דומים להישנות. 

כזכור, ביום ראשון האחרון הפגינו עשרות נשים וגברים מול בית המשפט העליון ובתי משפט נוספים ברחבי ארץ, במחאה על החלטתו של השופט אמוראי, שגררה תגובות נזעמות.

השלט של אביעד משה באיילון צפון (צילום: אבשלום ששוני)
השלט של אביעד משה באיילון צפון (צילום: אבשלום ששוני)

בתוך כך, במשטרת דימונה שוקדים כעת על סיום החקירה חרף העובדה שהחשוד אביעד משה אינו משתף פעולה עם החוקרים ושומר על זכות השתיקה. נראה כי כבר בשבוע הקרוב יועבר החומר לפרקליטות שתיערך לקראת הגשת כתב אישום חמור נגדו.