ערוץ 20 נגד המפגינים: המשטרה פתחה היום (רביעי) בחקירת החשד לתקיפה של צוות של ערוץ 20 אמש בהפגנה נגד הממשלה בכיכר הבימה בתל אביב. עם סיום ההפגנה, הגיע לתחנת לב תל אביב צוות הצילום של הערוץ, מצויד בסרטונים, והתלונן כי הותקף על ידי המפגינים. 

עם סיום ההפגנה, הגיע לתחנת לב תל אביב צוות הצילום של הערוץ, מצויד בסרטונים מתוך ההפגנה, והגיש תלונה בגין תקיפה על ידי המפגינים.  עם קבלת הסרטונים, פתחה המשטרה בחקירה, אשר במהלכה תבחן את הסרטונים לעומקם ותנסה להתחקות אחר חשודים המעורבים באירוע ולהביאם לחקירה. 

תקיפת הכתבים בערוץ 20 (צילום: צילום מסך ערוץ 20)
תקיפת הכתבים בערוץ 20 (צילום: צילום מסך ערוץ 20)

כזכור, התקרית עוררה הדים רבים, והביאה גם את שר התקשורת, יועז הנדל, להתבטא בנושא כשצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לא אקבל מתקפה על עיתונאים", והוסיף: "לצערי אני נאלץ לגנות שוב ושוב מתקפות כאלה - בשבוע שעבר משה נוסבאום, והיום עיתונאי ערוץ 20". הנדל הדגיש: "אלימות היא אלימות תמיד, ונדרשת מולה יד קשה של המשטרה".

מחאה בירושלים 12.9.20 (צילום: דוברות המשטרה)

כמו כן, שעות ספורות לאחר התקרית, פרסם הערוץ הודעה רשמית על פיה: "אנו מביעים זעזוע מהתקיפה האלימה של צוות הערוץ, שהיה בשידור בכיכר הבימה על ידי מפגיני הדגלים השחורים", והדגיש כי "התקיפה בוצעה במהלך תכנית הפטריוטים במהלכה התראיינו יריב אופנהיימר ועידית סילמן ששידרו מהכיכר".