חברת צ'אק בס בע"מ, חברת הניהול שמפעילה את רשת ג'מבו סטוק, בבעלות המייסד והמנכ"ל רועי ונונו, הוציאה הבוקר (רביעי) מכתב התנגדות לבקשתו של התאגיד היווני JUMBO לרשום את השם "ג'מבו" כסימן מסחרי.

"רשת JUMBO של המתנגדת היא דוגמה ליזמות ישראלית, לפעילות כלכלית ועסקית מקומית, שיצרה במו ידיה מותג "כחול לבן". המתנגדת מעסיקה מאות עובדים ישראליים אשר מפרנסים אלפים של בני משפחותיהם. בתקופה הכלכלית המאתגרת הנוכחית בעידן הקורונה, יש להקפיד ביתר שאת, כי לא ייגזל מפעל המתנגדת ולא יוכשר ניסיונו הבוטה של מתחרה זר (בעזרתה של ענקית מסחר כקבוצת FOX), לנצל את המוניטין הרב של המתנגדת בסימנה, תוך התחרות בלתי הוגנת והטעית צרכנים", נכתב בנימוקים שהגישה צ'אק בס.

עוד נכתב: "כתוצאה מהיקף המכירות העצום של המתנגדת וכן כתוצאה מן הפרסום הרב של שירותיה, רכשה המתנגדת מוניטין רב בסימן המסחר. קהל הצרכנים בישראל למד לזהות את הסימן JUMBO ונגזרותיו כסימן המסחר של המתנגדת, עד כי זה הפך לשם נרדף לשירותי מכירה של מוצרים איכותיים לבית במחירים זולים. למעשה, סימנה של המתנגדת כה מוכר עד כי הפך לסימן מסחר מוכר היטב, כמשמעות מונח זה בפקודת סימני מסחר [נוסח חדש], תשל"ב - 1972 (להלן: "הפקודה" או "פקודת סימני מסחר")". 

כמו כן נכתב כי "הסימן המבוקש - JUMBO (מעוצב) זהה פונטית לסימן המתנגדת ברכיב הדומיננטי שלו, JUMBO, באשר שני הסימנים מאוייתים באופן זהה, נהגים באופן זהה ועל כן צלילם זהה. גם מבחינת מראה הסימנים, ישנו דימיון ויזואלי רב בין סימן המבוקש לבין סימן המתנגדת, באשר בשניהם הרכיב הבולט הוא המילה JUMBO אשר כתובה, כאמור, בצורה זהה בשני הסימנים".