בעקבות האיומים החריפים: המשטרה הגישה אתמול כתב אישום נגד תושב ראשון לציון בן 48, בגין איומים שהשמיע כלפי חבר הכנסת אלי אבידר ממפלגת ישראל ביתנו. על פי לשון האישום, הוא שלח הודעות פרטיות לעמוד הפייסבוק הרשמי של אבידר בשני מועדים שונים, בהן כתב לח"כ: "אתה צריך כדור בראש דחוף". 

שוטרי תחנת ראשון לציון עצרו את הנאשם בתאריך ה-27.09.2020. בסוף השבוע נערך דיון בעניינו בבית משפט השלום בפתח תקווה, בסיומו הוא שוחרר למעצר בית. עם סיום החקירה בנושא, המשטרה הגישה כאמור את כתב האישום נגדו.

אעימות חריף בין אלי אבידר ויעקב אשר. צילום: באדיבות ערוץ הכנסת

אבידר התייחס לתלונה שהגיש בנושא, ואמר במהלך דיון בוועדת החוקה כי "קיבלתי במוצאי שבת הודעת איום, בה גולש באינטרנט כתב לי 'מגיע לך כדור בראש'. האיש הזה כבר נעצר ויובא בפני שופט. אני לא מתפלא מזה, כאשר ראש הממשלה ועד חלק מהשרים שלו במליאה מתנהגים כמו משפחת פשע בצורה הכי ברוטלית ומגעילה. על זה אני אומר - תשלמו על זה. אתם תשלמו את המחיר. הורדתם את המדינה לשפל שאין כמותו". 

ח"כ אבידר ידוע כמי שהתבטא בקולניות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. הוא קרא לו להתפטר בהזדמנויות רבות, ושמו אף הוזכר על ידי חברי כנסת אחרי כמי שקורא למפגינים להמשיך ולמחות על אף הנחיות הסגר הכולל שהוטלו לתקופת החגים בשל העלייה בהיקף התחלואה בקורונה.