יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר (ליכוד), שוחח הבוקר (חמישי) עם סיוון כהן ב-103FM ותקף את כחול לבן: "ראש הממשלה צריך לעשות את ההחלטות הטובות לציבור בלי לחשוש מה יגידו כחול לבן והמפגינים. יותר מדי זמן נתנו קרדיט לאופוזיציה ולכחול לבן". 

תגובת מיקי זוהר לכמאל מריח, קרדיט ערוץ כנסת

אנשי כחול לבם הם האשמים במצב התחלואה?
"לא, הם חלק, כולם אשמים. אין אחד שהוא חף מאשמה כולל הציבור שהיה צריך לשמור על ההנחיות יותר טוב. כחול לבן טרפדו הרבה מאוד החלטות של כחול לבן. בגל הראשון רה"מ ניהל את המשבר בצורה מושלמת. בסיבוב השני נכנסה לממשלה כחול לבן, שפועלת להכשיל את ראש הממשלה". 

בתוך כך, הוא גם לא חסך ביקורת מהמפגינים נגד נתניהו למרות הגבלת ההפגנות, ואמר: "במפורש, הציבור החרדי מורד בהנחיות בגלל ההפגנות". עוד הוסיף: "בחירות הן בלתי נמנעות, ככל שניתן לכחול לבן את היכולת להשפיע על החלטות ראש הממשלה - זה רק יכשיל אותנו".

בהתייחס לדברים שאמר נגד חברת הכנסת, כמאל-מריח', אמר זוהר: "כל מילה שנאמרה הייתה מדויקת וטוב שנאמרה, כי הגישה הזו של יש עתיד וחבריה, לעלות לדוכן ולומר שאנחנו רמאים וחברים בארגון פשיעה, שראש הממשלה דיקטטור ורודן - לי זה נמאס. החלטתי לומר מה שאני מרגיש ובסוף אמרתי את דעתי".

במקביל, ח"כ כמאל-מריח' פנתה ליו"ר הכנסת, יריב לוין, בבקשה שזוהר יסיים את תפקידו כסגן יו"ר הכנסת: "ברור כי מניעיו של ח"כ זוהר אינם ענייניים ונובעים משיקולים פוליטיים שאין להם מקום מהפוזיציה שלו כסגן יו"ר הכנסת. ח"כ הפוגע בכבודה של הכנסת בהיותה סמל שלטון ממלכתי אינו ראוי להמשיך בתפקידו הייצוגי".