גבר הודי, בן 39, בלע לפני כשבועיים את מברשת השיניים שלו אחרי שניסה לנקות את הגרון שלו, והיא החליקה פנימה. המטופל, ששמו לא פורסם, מיהר לקופת החולים הסמוכה שהפנתה אותו במיידי לבית חולים מרוחק יותר. בתוך 24 שעות המברשת, שיכלה להפוך לקטלנית, הוסרה מגופו, זאת על פי דיווחי Daily Mail הבריטי.

תחילה, צילומי רנטגן ובדיקות נוספות לא הצליחו לאתר את המברשת בגרונו של הגבר, דבר שהביא את הרופאים להניח כי המברשת החליקה פנימה אל בטנו. כעבור זמן קצר, בוצע ניתוח בבטנו ומברשת השיניים, באורך 19 ס"מ, נשלפה החוצה.

המטופל נשאר בבית החולים לעוד מספר ימים ורק לאחר מכן שוחרר בחזרה לביתו. ד"ר בומני טיינג, מנתח בכיר בבית החולים הכללי בקין פרטין שבפרדש, הודו, אמר בראיון לעיתון Arunachal24 ההודי: "מנתח אף, אוזן, גרון בבית החולים שלנו בדק את המטופל ותכנן לבצע ניתוח בוושט. ההליך החל להתבצע בבוקר שלמחרת האירוע אך לא היה ניתן למצוא שם את המברשת. פירוש הדבר היה שמברשת השיניים המשיכה את דרכה אל הבטן".

הוא הוסיף כי המטופל לא חש בכאב כלל אחרי שבלע את מברשת השיניים, מלבד אי נוחות בבטנו העליונה. לדבריו, כיוון שלא היה ניתן לראות את האובייקט בצילום הרנטגן, הוחלט לבצע הליך רפואי בעזרת תותבת פרוביוטיקה בהרדמה כללית. "ניתן היה להרגיש את המברשת בבטן שלו די בקלות והיא הוסרה בעזרת חתך קטן בבטן. כל ההליך לקח 30 דקות בלבד", אמר הרופא. החל מיום למחרת הוא החל לקבל נוזלים כחלק מתהליך ההתאוששות ושוחרר מספר ימים לאחר מכן.