גבר הודי התקשר לאשתו לפני כחודש וחצי בבהלה וסיפר כי הוא נדבק בנגיף הקורונה והוא לא רוצה להמשיך לחיות יותר – לאחר מכן, הוא נעלם. אחרי חיפושים רבים, בשבוע שעבר הוא נמצא והסוף של הסיפור בלתי ייאמן. המשטרה עקבה אחר מניש מישרה, בן ה-28 שחי במומבאי, הודו, במשך כחמישה שבועות עד שגילתה את האמת. 

אשתו, שסירבה למסור את שמה, סיפרה כי בבוקר בעלה יצא לעבוד באופן שגרתי, לאחר מכן בלילה, הוא התקשר אליה בוכה ואמר כי הוא קיבל תשובה חיובית לבדיקת הקורונה שלו ואין לו מה לחיות יותר, ואז ניתק והטלפון הפך כבוי. אחרי שנעדר, היא פתחה תיק נעדרים במשטרה במטרה להבין מה עלה בגורלו אחרי שאיים להתאבד. 

סנג'יב דהומאל, קצין מטעם המשטרה, סיפר לאתר החדשות Mid-Day ההודי: "עקבנו אחר המיקום של הטלפון הסלולרי שלו לשני מקומות – ואשי ואיירולי. זיהינו באזור ואשי את האופנוע שלו, אך בכל האזור לא נמצא אף אדם בשמו". בעקבות כך, נמסר לכל הדייגים ותחנות המשטרה לפקוח עיניים בנוגע להימצאות גופות בסביבה. 

"בהתבסס על המיקום האחרון שלו באיירולי, סרקנו את צילומי מצלמות האבטחה באזור ומצאנו תיעוד של הגבר נכנס למכונית. צוות מעקב נסע אחר בעלי הרכב עד לאינדור, העיירה הסמוכה, ומצאנו אותו בתוך הרכב – עם אישה אחרת. כך גילינו שהגבר ברח כדי לנהל רומן מחוץ לנישואים", סיפר קצין המשטרה, דהומאל. 

סיפור הכיסוי שהמציא הגבר נועד על מנת לגרום לאשתו לחשוב שהוא מת, וכך הוא יוכל להתחיל חיים חדשים עם האישה החדשה שלו. מעבר לסיפור הבגידה המפתיע, הגבר פוטר מעבודתו זמן קצר לפני שברח. התגלה כי הוא היה מכור להונאה כלכלית שביצע במקום עבודתו וכאשר התגלתה הפרשה, הוא ברח ותכנן את המחלה המומצאת על מנת שלא להיכנס לכלא. "לאחר הימצאותו, הוא הוחזר למומבאי ושם הוא עתיד למצות את הדין", אמר דהומאל.