אישה ברזילאית ששכבה במיטת בית החולים במשך 78 ימים, השתחררה מטיפול נמרץ וגילתה אמת קשה – בעלה בוגד עם אמה. קמיליה וונסה קורדיירו דה מלו, מפרנמבוקו שבברזיל, סיפרה על הגילוי המזעזע והשתלשלות הסיפור בראיון לרשת החדשות הלאומית, No Amazonas é Assim.

"כנערה, אמי תמיד התחרתה בי. היא הייתה מבוגרת ממני רק ב-20 שנה ולכן תמיד הרגישה צעירה – היא הייתה אומרת שהבגדים שלי יפים עליה יותר ושהאוכל שלה טוב יותר. שום דבר שעשיתי לא היה מספיק טוב", סיפרה דה מלו. כשהיא הייתה בת 25, היא החלה לצאת עם אדם שמבוגר ממנה ב-10 שנים ובאוגוסט 2013 הם התחתנו ואחרי היריון מסובך, נולד להם ילד.

כאשר בנם היה בן 4, דה מלו עברה ניתוח שבעקבותיו היא חוותה אירוע מוחי שאילץ אותה להתאשפז בבית החולים במשך יותר מחודשיים. בזמן הזה, אמה נהגה ללכת לביתה כדי לעזור לבעלה לטפל בבנם הקטן. לדבריה, בזמן שהייתה במצב קריטי בבית החולים בעלה הגיע לבקר אותה פעמיים, בעוד אמה לא הגיעה כלל. 

כאשר הגיע היום בו דה מלו השתחררה מבית החולים, אביה, שהתגרש מאמה לפני מספר רב של שנים, הגיע לאסוף אותה וסיפר לה על הרומן המזעזע. "סבלתי מהכאב החמור ביותר בחיי – והוא לא היה פיזי", אמרה הצעירה והוסיפה, "הרגשתי כאילו סכין חדר לי לחזה, זו הייתה תערובת של אכזבה וחוסר אמון".

דה מלו שבורת הלב התקשרה לאמה לברר את הסיפור והתשובה שקיבלה עוררה בה זעם אפילו יותר. אמה ענתה לה בשמחה כי היא ובעלה חיים יחד והם מאושרים. אחרי תהליך ארוך, הזוג התגרש, ובזמן כתיבת שורות אלו, בעלה ואמה של דה מלו חיים יחד. הם מקיימים משמורת משותפת על בנם – "הוא נשאר אצל אביו פעמיים או שלוש בשבוע, על פי צו בית משפט. זה לא קל, אבל אני מחויבת לאפשר לו להיות בקשר עם אביו", אמרה.