המעריצים של המיסטיקנית העיוורת, באבא וונגה מבולגריה, טוענים כי היא ניבאה את ההדבקות של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, בנגיף הקורונה. הטענה היא כי המיסטיקנית, המכונה "הנוסטרדמוס של הבלקן", ניבאה לפני מותה כי בשנת 2020 נשיא ארצות הברית יסבול ממחלה מסתורית שתשאיר אותו חירש ובעל גידול במוח. 

הנבואה של באבא וונגה שפורסמה בשנת 2019

 לפני יומיים (שישי), אושר כי הנשיא ואשתו נדבקו בנגיף שהתפשט בכל העולם. באבא וונגה, שמתה כבר בשנת 1996, ניבאה, על פי דברי המעריצים, מספר רב של תחזיות. הם סיפרו כי היא חזתה את הברקזיט – פרישתה של הממלכה הבריטית מהאיחוד האירופי שהתרחשה בפברואר האחרון. 

בנוסף, הם טענו כי היא ניבאה גם את פיגוע מגדלי התאומים שהתרחש ב-11/9/2001 ואת הצונמי הגדול בתאילנד שהתרחש בשנת 2004. לדבריהם, המיסטיקנית המשיכה לנבא תחזיות עתידיות עד מותה. היא גדלה בחווה קטנה במקדוניה ובעקבות סערת אבק שהתרחשה בחווה היא התעוורה לגמרי. כך, לטענת מעריציה, היא קיבלה את היכולת לחזות אירועים שטרם קרו, שחלקם היו מדויקים באופן מעורר התפלאות.

בתחזית משנת 1989, כאשר חזתה את אסון התאומים, היא אמרה: "אימה! האחים האמריקאים יפלו לאחר שיותקפו על ידי ציפורי פלדה. הזאבים יללו בתוך השיח ודם של חפים מפשע יישפך". לפני מותה, באבא וונגה נחשבה אמינה מאוד והיא נלקחה ברצינות כה רבה עד שממשלת בולגריה שכרה אותה לטובת חיזיון עתיד המדינה. צוות קבוע של הממשלה היה אחראי לרשום את תחזיותיה ולתמלל את השיחות שלה עם אזרחים שהגיעו לייעוץ. 

עם זאת, לא כל הנבואות שלה התגלו כנכונות. היא ניבאה כי תתרחש מלחמה גרעינית בין השנים 2010 עד 2014, שבדיעבד, לא התרחשה. חלק מהנבואות העתידיות שלה כוללות שינויים במסלול כדור הארץ בשנת 2023 וגילויי מסע בזמן שיתקיימו בשנת 2304. התחזית הרחוקה ביותר שלה עתידה להתרחש בשנת 5079 אשר לדבריה, תסמן את סוף היקום. עכשיו, לנו רק נותן לחכות ולגלות -  מה צופן לנו העתיד?