האוזניות מדגם Elite 45h של Jabra הגיעו אלי בשיאה של תקופת המבחנים הארוכה, שהתרחשה כולה בצל הקורונה. חלק מהלמידה התבצע באמצעות האזנה מחדש לשיעורים מהסמסטר האחרון, לצד השתתפות בשיעורי תרגול בזום. האוזניות הללו היוו פרטנר מצוין לשעות הלמידה הארוכות, בין היתר בשל איכות הסאונד הגבוהה שלהם. אז נכון שהאזנה להרצאה לא בהכרח דורשת שינוי של עוצמת הבאסים, אבל אין ספק שמדובר בדבר שימושי כאשר האזנתי למוזיקה ברווחים בין השיעורים. ה-Elite 45h הן אוזניות אלחוטיות המצוידות רמקולים בקוטר 40 מ"מ המספקים עוצמה מרשימה, לצד שני מיקרופונים מובנים - שאיפשרו לי לנהל שיחות טלפון באיכות גבוהה במיוחד, וגם להשתתף בשיעורי זום.

הסוללה של האוזניות הללו מספיקה לעד כ-50 שעות בטעינה בודדת ובעזרת הטכנולוגיה של טעינה מהירה, ניתן להוסיף עד כ-10 שעות סוללה בטעינה בודדת של 15 דקות בלבד, כך למעשה לא יכולתי להשתמש בתירוץ שהסוללה נגמרה לי באמצע היום - כי הרי היא מספיקה לקצת יותר משתי יממות. טכנולוגיית MySound מאפשרת התאמה אישית של פרופיל ההאזנה כך שהמוזיקה תישמע הכי טוב שאפשר, בהתאמה מלאה לאוזניים. בנוסף, ניתן להשתמש באקולייזר הממוקם באפליקציית Jabra Sound+ לשליטה בעוצמת הבאסים והטרבל.

האוזניות בנויות מחומרים עמידים ונוחים ביותר, עם כריות אוזניים נושמות וקשת מרופדת לנוחות מירבית לאורך זמן, ובניגוד לאוזניות קשת אחרות - הן כמעט ולא הורגשו על המשקפיים (אל תנסו להבין - רק מי שלובש משקפיים מכיר את התחושה הזו). כמו כן, הן קלות מאוד כך שבקושי מרגישים שהן על הראש. האוזניות מאפשרות שליטה במוזיקה ובשיחות ללא התעסקות בטלפון הנייד, ובין היתר הן מגיעות עם כפתור ייעודי להפעלת העוזרת האישית המותקנת לך על הנייד - בין אם מדובר ב-Google Assistant, בסירי של אפל, או באלקסה מבית אמזון, כך שניתן לשלוט בקלות בפונקציות השונות בנייד, ולענות לשיחות טלפון בעת הצורך.

מחיר: 399 שקלים.

ניתן להשיג באתר היבואן ביקונקט וברשתות וחנויות מובחרות