תינוק כבן שנה וחצי מראשון לציון במצב בינוני לאחר שאכל על פי החשד סם מסוג קנאביס. התינוק הגיע אחר הצהריים (ראשון) למרכז הרפואי "שמיר" (אסף הרופא) תוך שהוא מעורפל הכרה. בירור מקיף העלה שהוא סובל מהרעלת קנאביס. האירוע דווח למשטרה שפתחה בבדיקה, אביו של הילד, בן 30, עוכב לחקירה.

מדובר במקרה השני ביומיים האחרונים בו פעוט מגיע לבית החולים כשהוא מפרכס לאחר שנחשף לסמים בביתו.

ביום שבת התקבל במשטרה דיווח מאותו מרכז רפואי על תינוקת בת שנה וחצי מרמלה שאושפזה, לאחר שעל פי החשד אכלה חומר החשוד כסם מסוג קנאביס. הפעוטה הובהלה לבית החולים כשהיא מפרכסת ובדיקה של הרופאים העלתה כי בדמה נמצאים על פי החשד שרידי הסם. ההורים עוכבו על ידי המשטרה לחקירה, הובאו לבית המשפט ושוחררו למעצר בית. התינוקת שוחררה היום מבית החולים ללא כל נזק מההרעלה.

פרופ' ערן קוצר, מנהל מיון ילדים במרכז הרפואי "שמיר" (אסף הרופא) מסר: "הרעלת קנאביס בפעוטות יכולה לגרום לתסמינים קשים, ביניהם ירידה במצב הכרה עד חוסר הכרה, פרכוסים, רעד, הפרעות בשיווי המשקל, דופק מהיר וירידה בלחץ הדם. 

הורים יקרים, בהעדר מסגרות חינוכיות הילדים שוהים שעות ארוכות בבתים. יש חשיבות מיוחדת להרחיק תרופות, חומרי ניקוי וחומרים מסוכנים אחרים מהישג ידם של ילדים. אנא שמרו על עצמכם ועל ילדיכם".