גלעד שרון, בנו של רה"מ לשעבר אריאל שרון, מתח הבוקר (שני) ביקורת חריפה על מפלגת הליכוד. לדבריו, המציאות הנוכחית בליכוד היא כזו שאינה מאפשרת חופש מחשבה ואינה מאפשרת לחברי הכנסת מטעמה לגלות עצמאות פוליטית. עוד אמר שרון בראיון בגל"צ כי "בגלל המצב הזה, בו אין במפלגת הליכוד חופש מחשבה, מפלגה שאין בה כלום כמו ימינה אוכלת לנו מנדטים".

שרון התייחס לקיפאון במגעים מול ממשלת החמאס ברצועת עזה ואמר: "אני לא מרוצה מהרפיסות מול עזה וכל מה שקשור לשבויים שלנו שם. אנחנו נותנים ונותנים ולא מקבלים דבר בתמורה".

סגר קורונה - המשטרה סגרה בית עסק פיראטי פתוח, שהפר את תקנות הסגר. צילום: דוברות המשטרה

בנו של רה"מ לשעבר מתח ביקורת על התנהלות הממשלה בהתמודדות עם נגיף הקורונה ואמר כי "אי אפשר לסגור את כל המדינה, יש ללמוד לחיות לצד הנגיף". בדבריו הציע שרון שלושה כללים שיסייעו בהתמודדות עם הנגיף, לצד המשך קיומו של המשק. הכלל הראשון אותו הציע היה קביעת כללים אחידים לכל האזרחים: "אי אפשר להבחין בין הזכות להתפלל והזכות להפגין. מי שעומד בקריטריונים יוכל להתפלל ומי שעומד בקריטריונים יוכל להפגין, אסור לנו לעשות קרב בין ערכים במדינה".

העיקרון השני אותו הציע שרון הוא שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, המאפשרים לעשות בדיקות תוך זמן קצר: "אנשים יגיעו למסעדה חצי שעה לפני הזמן, יעשו בדיקה וכך יוכלו להיכנס", אומר שרון. הכלל השלישי שהציע הוא גיוס של רבים מהעובדים המובטלים והנמצאים בחל"ת למערך הבדיקות ומערך אכיפת הנהלים.

גלעד שרון סיים את דבריו ואמר: "אין לי ספק שיש שיקולים פוליטיים במאבק בקורונה. העובדה שעושים הפרדה בין הזכות להפגין והזכות להתפלל ומבחינים בין מגזרים היא תוצאה של שיקולים פוליטיים. חייבים להפסיק לגרום לריבים בעם". שרון אמר שהוא "מאוד מקווה שהאישומים נגד רה"מ בנימין נתניהו לא משפיעים על שיקול דעתו ומאחל לו לצאת זכאי".