זוג שהכיר עוד בתקופת הצבא וחי יחד במשך 12 שנים, ידע מאז ומעולם כי דעותיהם הפוליטיות מנוגדות - האישה נטתה לשמאל ואילו הגבר נטה לצד הימני של המפה הפוליטית. הוויכוח בנושא היה מתמיד, אך עם זאת, הוא מעולם לא חרג מהמקובל. הם ניהלו חיי משפחה בריאים, תחילה בקיבוץ בצפון ובשנים האחרונות במרכז הארץ.

המחלוקת ביניהם מעולם לא עברה לפסים האישיים וגם ילדיהם הקטנים לא הרגישו מתיחות כלשהי. "זה תמיד היה ברקע. היא שמאל רדיקלי ואני דווקא תמיד הייתי ימין מתון. ומאז שביבי עלה לשלטון אני תומך בו", סיפר הבעל לעורכת דינו שרין סולן.

לאחר התפשטות נגיף הקורונה, האישה החלה לקחת חלק פעיל בהפגנות בבלפור, שקוראות לראש הממשלה הנוכחי להתפטר. הבעל, החל להרגיש כי הוא וילדיהם המשותפים ננטשים על ידיה. הוא טוען כי המעורבות של אשתו בארגון ההפגנות וההיעדרויות הרבות והמיליטנטיות שנכנסה לבית נגד ביבי, הפכו את חייהם להמוני, רועש ולא מכובד.

בבקשה שהגיש לבית הדין הרבני הוא אמר: "אני לא רואה את עצמי חי תחת אותה קורת גג עם האישה שנטשה אותי ואת שני ילדנו לטובת בלפור. מידי שבת היא נעדרת עד השעות הקטנות של הלילה ובמהלך השבוע נעדרת לפגישות  הכנה בשם 'המאבק בשחיתות', המאבק הזה לא מעניין אותי כשאני והילדים הופקרנו".

האישה, לעומת זאת, טוענת כי ההיעדרויות היו רק בחודשים האחרונים וכי היא לא ידעה שהדבר פוגע רגשית בבעלה. היא דחתה את הבקשה להתגרש ומבקשת שלום בית. "היום זה ביבי, מחר זה מושחת אחר, אני לא רוצה לאבד את בעלי, אבל אנחנו חיים כדי להיאבק על צדקת דרכנו ובעלי צריך להבין את זה", היא אמרה. בימים אלו, בני הזוג נשלחו לישוב סכסוך. אם הדבר לא יגיע לפתרון, הם יפגשו בבית המשפט למשפחה ובבית הדין הרבני.