מתכוננים למערכת בחירות אפשרית: במערכת הפוליטית מעריכים שראש עיריית תל אביב רון חולדאי והרמטכ״ל לשעבר גדי אייזנקוט ירוצו יחד במפלגה חדשה, כך דווח הערב (שני) בחדשות 12. עפ"י הדיווח, מדובר במפלגת מרכז, שמוקמת בימים אלה.

כזכור, חולדאי רמז לא פעם כי פניו למערכת הפוליטית, ואף הודה אתמול בערב כי בכוונתו לעשות זאת. "כשיהיו בחירות אני אהיה שם", הבטיח בחדשות 12, "אני לא יודע עם מי או איך, אני עוסק בבעיות הביורוקרטיות שיאפשרו לי להיות שם כשיבוא העת". הוא אף ציין כי "אם אראה שהיותי מספר 2 תורם להחלפת השלטון האיום הזה התשובה היא כן", וסיכם: "אני כרגע עסוק בבריאות ובניהול של המשבר בתל אביב יפו. אני עוסק בעסקים מתמוטטים, הצעירים האלו בכיכר הם אנשים שאיבדו את מטה לחמם ואת התקווה". 

בחודשים האחרונים עלה שמו של איזנקוט כמועמד אפשרי לתפקיד פרויקטור הקורונה, אליו נבחר לבסוף פרופ' רוני גמזו. באוגוסט האחרון פורסם בתוכנית "פגוש את העיתונות" סקר, כי 37 אחוזים מקרב הנשאלים לא יצביעו לאיזנקוט, במידה וזה יקים מפלגה ויעמוד בראשה. כמו כן,  25 אחוזים חושבים שלא יצבייעו לו, 12 אחוזים סבורים שייתנו לו את קולם ורק 2 אחוזים בטוחים כי יצביעו לו.

הרמטכ"ל לשעבר איזנקוט הכחיש את הידיעה. מלשכת ראש העירייה חולדאי נמסר כי "עוד לא הוכרזו בחירות וראש העירייה עסוק בניהול משבר הקורונה בעיר תל אביב".