הצלחה ישראלית בהייטק העולמי: דוח IDC MarketScape המסכם את שנת 2020, המדרג את ענקיות ה-ERP (תכנון משאבים ארגוני) בעולם, קבע כי פריוריטי סופטוור הישראלית מראש העין היא מהחברות המובילות בשוק העולמי. חברת המחקר הבינלאומית בחנה את הספקיות בתחום ברחבי העולם בשלוש קטגוריות שונות: פתרון ERP לתאגידים גדולים ורב חברתיים עם למעלה מ 1,000 עובדים, פתרון לחברות יצרניות בגודל בינוני-גדול (Mid-Market)  ופתרון לחברות קטנות. בכל הקטגוריות קבע דוח ה-IDC MarketScape  כי פריוריטי הישראלית היא שחקנית מרכזית בשוק העולמי. 

פריוריטי סופטוור הישראלית מספקת פתרונות גמישים ועשירים, המותאמים לתאגידי ענק כמו גם חברות בצמיחה, ממגוון רחב של תעשיות. המערכת הטכנולוגית של פריוריטי מותאמת לעבודה בכ-20 מדינות שונות, בהן ארה"ב, אנגליה, בלגיה, גרמניה ועוד. החברה ידועה בארכיטקטורת הענן המתקדמת שלה, פתרונות המובייל לעבודה מרחוק ובהיצע כלים לפיתוח עצמאי של המערכת. כמו כן, עם התפרצות מגפת הקורונה העולמית הצליחה פריוריטי לתמוך בתפעול שוטף של אלפי חברות ותאגידים עסקיים ומעבר לעבודה מהמשרד אל הבית באמצעות הנגשת עבודה מרחוק ויצירה של כלים הנחוצים להשגת גמישות, במיוחד בתקופת זו. 

אנדרס ריכטר, מנכ״ל פריוריטי ספטוור (צילום: עמרי מירון)
אנדרס ריכטר, מנכ״ל פריוריטי ספטוור (צילום: עמרי מירון)

סגנית נשיא IDC, מיקי נורת' ריצה אמרה: "אני מברכת את חברת פריוריטי סופטוור. פריוריטי  מזוהה עם גמישות גבוהה, חוויית משתמש פשוטה ושביעות רצון לקוחות גבוהה באופן ראוי לציון. לאחר תהליך אנליזה מעמיק של אסטרטגיות החברה ויכולותיה, IDC ממליצה על הפתרונות של פריוריטי כחלופה לתאגידים גדולים ולחברות יצרניות בגודל בינוני ומעלה להטמעת מערכת בענן".

אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי סופטוור סיפר על ההישג: "זהו כבוד גדול עבורנו לזכות להכרה של IDC כשחקן מרכזי בשוק ה- ERP העולמי, דווקא בתקופה כזו. מגפת הקורונה הביאה ארגונים וחברות ברחבי העולם לחשוב מחדש על דרכי הפעולה וההתנהלות שלהם". הוא הדגיש כי "המגיפה אילצה את כולנו לבצע שינויים עסקיים בזריזות על מנת להתאים את הפעילות ואת העבודה השוטפת להתנהגות המשק. אני גאה לומר שהמגיפה תפסה אותנו מוכנים לתמוך בלקוחותיה הרבים בארץ ובעולם. הצלחנו לאפשר ללקוחותינו לעמוד באתגרים חסרי התקדים של התקופה ולשמור על המשכיות עסקית והקטנת סיכונים עתידיים".

כמו כן, החברה קיבלה הכרה בינלאומית נוספת בסוף השבוע האחרון, כאשר דורגה על ידי ה-G2, ממבקרות התוכנה המובילות בעולם כחברה בעלת Top performer בדו"ח 'Best Process ERP Software 2020'. זאת על סמך חוות דעת של משתמשים.