לפרק קצרצר שכזה למעשה לא מגיע אפילו טור, אבל לראשונה מאז תחילת הפורמט אני יכולה לומר כמעט בוודאות שגיליתי מי זו הפטרייה ובימים קשים אלה, אסור לזלזל גם בהישגים קטנים. מתחילים:

מתוך 'זמר במסכה' (באדיבות קשת 12)

פינת הניחושים: "מנחשים וטועים"

לפני שאחשוף את גילויי המרשים (שוודאי יתנפץ לרסיסים בעוד כמה פרקים) נתחיל מהפופקורן, שגם זהותה החלה להתבהר מרגע לרגע. בביצוע הקודם רוב ההימורים נעו על סקאלת אביבית בר זוהר-ניקול ראידמן-פנינה רוזנבלום, שכן השילוב של העיסוק בכסף, הזיקה לשירה, המעורבות בתקשורת וההופעות בטלוויזיה נכונות לכולן כמעט באותה מידה.

אבל (!) במחשבה שניה, ולאחר הביצוע שהראה יכולות ווקאליות טובות יותר משל הנ"ל – ההימור שלי כרגע הוא אורנה דץ: ברקע התנגן Fuego (השתתפה באירוויזיון), היא הנחתה כמה וכמה תכניות טלוויזיה, בפרק הראשון סיפרה בקליפ הרמזים שכאשר אומרים את שמה מבינים בדיוק למי מתכוונים (דץ ודצה, דה) וכשמופיע בקליפ משה בתיבה, כולנו יודעים על איזה משה מדובר. איך סטטיק אומר? "קל".

אבל היי, התכנסנו כאן כדי לחגוג את זיהוי הפטריה (אני נשמעת כמו מומחית למחלות זיהומיות), או לפחות את הביטחון שסביב הניחוש שלי ולשם כך, נעבור בזריזות על הרמזים: מדובר במישהי שתקופת התהילה שלה חלפה ("עצוב לי לחזור לאור הזרקורים דווקא כשלא יודעים מי אני"), שפטה בתוכנית ריאליטי ("הפסקתי לשפוט אחרים"), יכולה להיות "מתוקה מצד אחד אך גם רעילה וקטלנית" וכן בקליפ היא מופיעה תפאורה של אגדות ילדים, ממש כמו בסרט "אגדה שמג'דה" בו היא דובבה . וכמובן, היא רוקדת נהדר, שפת הגוף שלה מתאימה לטייפקאסט והקול שלה קולע בדיוק לניחוש – חברים, עשו כבוד למיכל אמדורסקי. 

כן כן, השופטת הקשוחה מ"נולד לרקוד" שגם פרצה בקריירת שירה, כיכבה בשלל תוכניות טלוויזיה וסדרות ונעלמה מהמסך לפני כמה שנים טובות חוזרת בקאמבק, ולא תשכנעו אותי אחרת. ואם כל הסיבות שמניתי לא ריצו אתכם, מה לגבי זה שאף שופט עדיין לא הימר עליה? אחרי ארבע חשיפות, אפשר לנחש שהיעדרותו של שם המודח משולחן השופטים – הוא רמז לא דק בכלל. אמדורסקי, וולקאם בק.

מיכל אמדורסקי (צילום: פרטי)
מיכל אמדורסקי (צילום: פרטי)

פינת המודח: "מאיפה נחתת עלינו?

שלושת הביצועים שהפסידו בדו-קרבים היו הפלאפל, הכריש והפופקורן. הפלאפל והפופקורן העפילו לשלב הבא ונאלצנו להיפרד מהכריש, שהסתבר כאבדה לא מאוד גדולה:

הכריש הכריזמטי, השרמנטי והמקפץ התגלה אתמול כדביר בנדק, איש השניצלים ומסלולי הקרמבולה מהטלוויזיה. מפתיע? לא ממש, נדון על זה בעוד רגע – אבל כולם מסכימים איתי שכישרון השירה שלו היה נכנס בעולם אחר לפספוסים של "כוכב נולד"? הוא חמוד וחינני בהחלט בתחפושת הכריש, אך באופן אישי, אשמח אם זו תהיה הפעם האחרונה שנשמע אותו מזמר. אני מעדיפה אותו הרבה יותר כשהוא לבוש חולצה כתומה ומדבר עם אנשים ממושקפים שמתחזים להיות פקידי בנק ערמומיים. 

הזמר במסכה - דביר בנדק (צילום: צילום מסך קשת)
הזמר במסכה - דביר בנדק (צילום: צילום מסך קשת)

פינת הכעס: "זועמים על רמזים"

לשם שינוי, הרמזים של דביר בנדק כמעט סיפקו את הסחורה לחלוטין. נכון, פה ושם היו חייבים לציין פרטים מעבודת השורשים שלו ("לאבא שלי קוראים פרדי", יופי נחמה), אך מלבד הפרט המיותר הזה, הכל היה שם: השניצלים כזיקה לדמותו מ"סברי מרנן", המונית על תפקידו ב"טקסי דרייבר", הליצ'י והקרמבולה כתזכורת למסלולי ההשקעות המאוסים וכן "המשרד" על גילום התפקיד הראשי בתוכנית המוכרת. מה יש לומר? חבל שזה לא עוז זהבי, כפי שהימרתי בעבר, משום שתמיד נחמד לראות אותו על המסך, ובאופן כללי – כן ירבו רמזים כאלה ופחות רמזי "הפסלון של החתול על המדף כי גיסתי אלרגית לחתולים". תודה. 

מפזרים אהבה: "לצידו של צדי"

פרק קצר = מעט זמן מסך של צדי. לכן, אסתפק הפעם רק ברגעים הקסומים בהם הוא מתחרפן שאינו מצליח להעלות אף לא ניחוש אחד וכמובן, הפרצוף ההמום שלו כשהזמר נחשף, שלהערכתי לא ישתנה לעולם, גם אם היו מגלים לו באוזניה שניה לפני מי מסתתר שם בפנים. אח צדי, מה נעשה בלעדיך עד הפרק הבא?

צדי צרפתי בזמר במסכה (צילום: צילום מסך: קשת 12)
צדי צרפתי בזמר במסכה (צילום: צילום מסך: קשת 12)