בזמן החתונה המיוחלת, הגבר הכה למוות את זוגתו, שהייתה לבושה שמלת כלה, לעיני האורחים שהגיעו לשמוח בשמחתכם – ויצאו עצובים. הגבר, סטפן דולג'יך בן ה-33, היה בעל עבר פלילי שהיה ידוע לאשתו לעתיד, אוקסנה פולודנצבה בת ה-36, שמצאה את מותה במהלך האירוע.

השניים הכירו כאשר דולג'יך היה בכלא, לאחר שהורשע בעבר ברצח. לטענת השוטרים, פולודצנבה האמינה כי היא יכולה "לאלף" את בעלה לעתיד, שכן, אחרי שהיה בכלא היא חשבה שהוא השתקם. החתונה המיועדת התקיימה בביתם הפרטי בכפר פרוקודסקויה שברוסיה ולאור העבר הפלילי של הבעל לעתיד, הוחלט כי לא יהיה אלכוהול באירוע.

סטפן דולג'יך, הרוצח במעצר (צילום: רשתות חברתיות)
סטפן דולג'יך, הרוצח במעצר (צילום: רשתות חברתיות)

במהלך המסיבה, הגבר החל לחשוד ולקנא באחד האורחים שהגיעו לחגוג איתם את יום נישואיהם. הוא האשים את הכלה כי היא "מתנהגת לא בצורה טבעית לידו". לדברי החוקר הראשי במקרה המזעזע,קיריל פטרושין, "הוא הוציא אותה מחוץ לבית והחל להכות אותה באגרופים. לאחר מכן, הם נכנסו שוב פנימה, והוא תפס אותה בשיער, הכה אותה, דחף אותה ופגע בה בראשה ובגופה. כשהוא ראה שהיא ללא רוח חיים, הוא השליך את גופתה לאדמה".

על פי הדיווחים בעיתון Daily Mirror, האורחים בחתונה ראו את האירוע אל מול עיניהם, אך פחדו להתערב, והם הזעיקו את המשטרה המקומית והצוות רפואי. החתן הרוצח נעצר במקום על ידי המשמר הלאומי הרוסי והוא הודה מיד בהריגה בפני הבלש פטרושין. 

החוקר סיפר לעיתונאים כי דולג'יך הכה אותה באיבריה החיוניים אחרי שהיה שיכור מאלכוהול, למרות שבחתונה לא הוגש אף משקה אלכוהולי. הוא הוסיף כי "הכלה לעתיד, לא האמינה שבעקבות התקף קנאה, ואפילו שתיית אלכוהול, בעלה עשוי לעבור את הגבול ולבצע פשע חמור כל כך".