תפתחו יומנים: חברת אפל הודיעה הערב (שלישי) כי תקיים בעוד שבוע - ב-13 באוקטובר - אירוע הכרזה וירטואלי נוסף. האירוע יתקיים בקמפוס של החברה בקופרטינו שבקליפורניה, בשעה שמונה בערב שעון ישראל, והוא ככל הנראה ייערך במתכונת דומה לאירוע שהתרחש בספטמבר, ובו ישולבו קטעים מוקלטים מראש הכוללים הסברים על המוצרים החדשים. עפ"י ההערכות, החברה צפויה לחשוף את סדרת מכשירי האייפון 12 באירוע הנוכחי, שכן בחודש שעבר הושקו אייפדים חדשים, לצד הדור השישי של השעון החכם. 

מהדיווחים המעודכנים ביותר עולה כי סדרת המכשירים כוללת ארבעה דגמים, שיגיעו בשלושה גדלי מסך שונים. האייפון 12 צפוי להיות הדגם הזול מהארבעה והוא יהיה זמין עם מסכים ברוזלוציית 5.4 אינץ' ו-6.1 אינץ'. האייפון עם המסך בגודל 5.4 אינץ' יהיה המכשיר הקטן ביותר שהחברה השיקה בשנים האחרונות, ועפ"י חלק מהשמועות הוא ייקרא "מיני אייפון 12".

הדגמים המתקדמים והיקרים יותר זכו לשמות - אייפון 12 פרו ואייפון 12 פרו מקס, יצוידו במסכים ברזולוציית 6.1 ו6.7 אינץ' (בהתאמה). האייפון 12 פרו מקס צפוי להיות המכשיר בעל המסך הגדול ביותר שהחברה הציגה עד כה. דיווחים נוספים טוענים כי המכשירים צפויים לתמוך בתדרים שונים של הדור החמישי. בנוסף, ישנם פרסומים הטוענים כי אפל בחרה להיפרד מחיבור ה-lightning המלווה את המכשירים מזה שנים רבות, זאת לאחר שאחד מדגמי האייפד שהושקו בחודש שעבר כלל חיבור מסוג usb-c.

על פי מספר דיווחים נוספים, רוכשי האייפונים בסדרה הבאה צפויים להיפרד לשלום מהמטען הכלול באריזה, כך שבאריזה נוכל למצוא רק את מכשיר האייפון וכבל טעינה. את ראש המטען ניתן יהיה לרכוש בנפרד עבור תוספת של כ-50 דולרים לראש מטען מהיר בהספק של 20 וואט, מה שמעיד על שדרוג מצידה של אפל מטעינה בהספק של 18 וואט לטעינה בהספק של 20 וואט.