חשד לרצח בבאר שבע: שני צעירים בני 20 נפצעו באורח קשה ברחוב נצר חזני בבאר שבע. הם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החוחלים סורוקה, שם נקבע מותו של אחד מהם. 

זירת אירוע הדקירה בבאר שבע

עם קבלת הדיווח במוקד המשטרה כוחות הוזעקו למקום והחלו בבחינת נסיבות האירוע. השוטרים פתחו בסריקות ועיכבו מספר חשודים במעורבות באירוע, אותרה זירה ולמקום הגיעו חוקרי זירת עבירה (מז"פ). בתום הערכת מצב שערך בזירת האירוע מפקד מרחב הנגב, תת ניצב יאיר חצרוני, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) נגב.

רונן גריזק, חובש בכיר במד"א שהגיע לזירה, אמר כי "הייתי בנסיעה בדרכי לחולה כשרכב בא מולי, צפצף, סימן לי עם האורות ועצר לידי. צעקו לי מהרכב שיש שני פצועים שזקוקים לעזרה דחופה". 

עוד הוסיף כי דיווח על המקרה מיידית למוקד מד"א והזניק צוות נוסף לאירוע שאליו היה בדרכו מלכתחילה, תוך שהוא מעניק טיפול רפואי ראשוני לשני הפצועים בהם נתקל הדרך. "ביצעתי בדיקות רפואיות מהירות על מנת להעריך את מצבם של הצעירים שהיה קשה. בסיוע אדם נוסף שהיה איתם ברכב עצרנו את הדימומים שסיכנו את חייהם ופיניתי אותם בדחיפות לבית החולים סורוקה בבאר שבע". 

בתוך כך, היום הוארך מעצרה של  ספיר כהן, בת 26 מעכו, בחשד שדקרה את בן זוגה, תושב העיר בן 25, ופצעה אותו באורח קשה. המשטרה פתחה בחקירה אמש עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע דקירה בעיר. לאחר ביצוע פעולות חקירה עצרו שוטרי תחנת עכו את החשודה לחקירה בתחנת המשטרה.