ה"ניו יורק טיימס" דיווח כי הפקת תוכנית המערכונים הקומית "סאטרדיי נייט לייב" שילמה לקהל שהשתתף בצילומי התוכנית, שהחלה את עונתה ה-46 בסוף השבוע האחרון, סכום על סך של 150 דולר עבור הנוכחות בצילומים כצופים. לקהל החי שמשתתף באופן קבוע בצילומי התוכנית לא נהוג לתת תשלום, אולם על פי ההנחיות של מדינת ניו יורק בכל הנוגע להגבלות בעקבות התפרצות נגיף הקורונה - קיים איסור על אירוח קהל חי בתוכנית, אלא אם הוא מורכב מעובדים בתשלום או אנשי צוות.

על פי הדיווח הצופים השיגו את הכרטיסים שלהם לפרק הבכורה ששודר ביום שבת בשבת בהנחייתו של השחקן והקומיקאי כריס רוק, דרך אתר בשם "1iota". עוד דווח, כי הנרשמים חויבו לאשר כי הם לא נושאים את נגיף הקורונה או חשים תסמינים כלשהם המעידים כי נדבקו בנגיף.

האתר גם הציב אמצעי זהירות נגד נגיף הקורונה ועודד את חברי הקהל לשמור על ריחוק חברתי בחיי היומיום.

על פי התקנות שחוקקו במדינה בעקבות מגפת הקורונה, בתוכניות האירוח בניו יורק ניתן לארח 25 אחוזים מכמות הקהל הרגילה, ולא יותר מ-100 אנשים.

תוכנית המערכונים משודרת במוצאי שבת ברשת NBC האמריקאית מאז 1975 בשידור חי. התוכנית היא אחת התוכניות הוותיקות ביותר בטלוויזיה האמריקאית. לאורך השנים עשרות קומיקאים ושחקנים ידועים התחילו את הקריירה שלהם כחברי צוות בתוכנית וזכו לקריירות מצליחות בהוליווד.

במהלך השנים, זכתה התוכנית בעשרות פרסים, לרבות ב-65 פרסי אמי לבידור בפריים טיים, ארבעה פרסי גילדת הכותבים של אמריקה ושני פרסי פיבודי. התוכנית הייתה מועמדת ל-252 פרסי אמי - יותר מכל תוכנית טלוויזיה אחרת.