פרשת ההתעללות בכלב בבת ים שנחשפה הלילה ממשיכה לעורר הדים. אחרי שתיעוד של ההתעללות עלה ברשתות החברתיות הגיעו מאות בני אדם אל ביתו של החשוד במטרה למצוא אותו. החשוד אלן רוס מוריסון, בן 30, נעצר, והבוקר (רביעי) האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצור עד מחר והורה לערוך לו בדיקה פסיכיאטרית. השופט יגאל נמרודי כתב בהחלטתו: "מסוכנות לבעל חיים אינה מסוכנת פחות ממסוכנות לאדם. ההתעללות בכלב היא משמעותית וקשה".

עו"ד קרן בלס שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את אלן רוס מוריסון החשוד בהתעללות בכלבו: "מדובר בצעיר עולה חדש, הוא הביע צער וחרטה עמוקים על האירוע. לאור מצבו הנפשי בית המשפט הפנה אותו לבדיקה פסיכאטרית. אנו ממתינים לקבלת תוצאות הבדיקה".

הכלב שעבר התעללות בבת ים. צילום: משרד החקלאות ופיתוח הכפר

הבוקר התראיין בקשת 12 אודי ארמא, הראשון שהגיע למקום, ותיאר מה קרה: "הייתי בבית, נכנסתי לפייסבוק וראיתי את הסרטון. לא האמנתי למה שאני רואה. בפוסט הופיעה הכתובת שלו, אני גר במרחק שבע דקות משם. לא יכולתי להישאר אדיש, יצאתי מהבית והגעתי לשם ראשון, בדיוק כשהגיעו גם דניס ומישל. החלטנו שאנחנו עולים לבניין".

ארמא סיפר שכשנכנס לדירה הרגיש שהכלב חש שבאים להציל אותו: "הוא היה חביב לכולנו וליקק אותנו ישר. הוא חמוד בצורה מטורפת וחברותי. הבן אדם לא רצה לשחרר את הכלב, אבל לקחנו לו אותו. שאפו ענק למישל ודניס שמנעו לינץ' והצילו לבן אדם את החיים".

"לפי מה שהבנתי, הכלב הזה בכלל שייך לאקסית שלו", סיפר ארמא על החשוד. "הוא העלה את הסרטונים האלה בשביל להכאיב לה ולעצבן אותה. הוא התיישב על הרצפה והודה באשמה, אבל זה לא עוזר לאף אחד, הכלב כבר עבר את ההתעללות שלו. ככה לא מתנהגים. איך אפשר לעשות את זה, איפה הלב שלו?".

 לדבריו, "הכלב נלקח על ידי אנשים טובים ועוד ועוד אנשים התחילו לעלות למעלה. הם לא רצו לזוז משם, הם אמרו שיישארו שם כל הלילה. אלה אנשים טובים, זה כואב להם בלב, אי אפשר להישאר אדישים. לפני שבוע-שבועיים היה מקרה כזה באשדוד והכלב מת. בסוף המשטרה הגיעה והבריחה אותו מהבית".