סיפור הונאה התגלה עבור אמריקאית בת 23 שהתאהבה אנושות בגבר שהכירה דרך הרשתות החברתיות והתאכזבה לגלות שהקשר ביניהם היה שקר מוחלט. יסמין טריגס, גילתה כי הגבר בו התאהבה, שביקש ממנה לטוס עד אליו לטקסס על מנת שיפגשו, חסם את מספרה ונעלם אחרי שעלתה על המטוס. 

הצעירה, בעלת חברת אפייה באינדיאנה, ארה"ב, רכשה כרטיס טיסה ונסעה כחמש שעות לטקסס על מנת לפגוש את הבחור המכונה ג'מאל. את הגבר אליו נסעה היא הכירה שבוע קודם לכן דרך חבר משותף, שגם הוא מעולם לא פגש אותו. הם החלו לדבר דרך צ'אט קבוצתי של IMessage והחיבור ביניהם היה ישיר.

השיחה האחרונה בין השניים (צילום: רשתות חברתיות)
השיחה האחרונה בין השניים (צילום: רשתות חברתיות)

"אהבתי אותו. הכרנו רק קצת ומעולם לא נפגשנו אך הקשר בינינו היה מאוד מיני. הוא שאל אותי כל מיני דברים מיניים והוא אמר שהוא לא יכול לחכות לפגוש אותי וניקה לכבודי את ביתו. דיברנו כל יום, כל היום, על המקום בו הוא למד בבית הספר ועל העבודה שלו בחברת רובוטיקה", סיפרה טריגס לערוץ תקשורת אמריקאי מקומי. 

לבסוף, הצעירה המאוהבת החליטה לרכוש כרטיס טיסה לטקסס ולנסוע אליו על מנת שיפגשו. כשהיא הגיעה לשדה התעופה – היא נוכחה לגלות כי הוא חסם את מספרה ונעלם. לדבריה, "כשהגעתי לשדה התעופה באינדיאנה כל ההודעה שלי נשלחו לכולם חוץ מלבדו, כך שהיה לי חשד שהוא חסם אותי. לא שמעתי ממנו כל הבוקר וברגע שנחתתי בטקסס התקשרתי אליו, כאשר הבנתי באופן סופי שהוא חסם אותי נכנסתי לפאניקה".

למזלה של טריגס, היא יכלה להתארח מספר ימים אצל חברתה שגרה באזור. בהמשך האירוע, היא פרסמה ברשת את הסיפור על מנת להזהיר אחרים מפני הסכנות שפגישה עם אנשים שמעולם לא ראו קודם לכן. "אחרי שפרסמתי את הסיפור בעמוד הטוויטר שלי והוא הפך לוויראלי, הבחור חזר אל הצ'אט הקבוצתי וכתב שם כי הוא לא מכיר אותי כלל, על אף שכולם ידעו שהוא ביקש ממני לפגוש אותו", סיפרה טריגס.

עד כתיבת שורות אלו, אין עדיין תשובה חד משמעית – מה עמד מאחורי פרופיל הרשת שהונה את הצעירה מאינדיאנה. לאחר שהפוסט שלה הפך לוויראלי, היא קיבלה תגובות רבות שמשערות מה סיבת ההונאה. היו אפילו מספר הודעות שנשלחו אליה שטענו כי מדובר באחותו של הבחור, שדיברה והזמינה את טריגס אליהם בשמו והיו כאלו שפשוט טענו כי מדובר בהונאה רצינית והבחור אפילו לא קיים.