ילד בן 9 שרצה להשוויץ ביכולותיו, תוך שהוא מבצע סיבוב של 360 מעלות, מצא את מותו על הרצפה לאחר שעף מנדנדה ונחת בחוזקה על הרצפה בגן שעשועים. האירוע המזעזע התרחש בפארק פרם שברוסיה כאשר סולי זולוטוכין הצעיר ביצע מספר סיבובים על הנדנדה, נזרק 15 מטרים באוויר ונחת על האספלט. ***תיעוד קשה לצפייה***

תיעוד המקרה ממלצמות האבטחה באזור (צילום: מתוך יוטיוב)

חבריו שנכחו ברגע התאונה הזעיקו מיד את שירותי החירום, שהגיעו מהר אל גן השעשועים, והובילו אותו אל בית החולים הסמוך. התלמיד הצעיר שהה בבית החולים במשך שמונה ימים כשהוא סבל מפגיעות ראש קשות. ביום שני האחרון, הוא מת מפצעיו בבית החולים.

סרטוני ווידאו במעגל סגור שמתעדים את ההתרחשויות בגן השעשועים, תיעדו את הרגע הטרגי שהתרחש בתאריך ה-25 בחודש ספטמבר האחרון. הצעירים הגיעו אל המקום אחר הצהריים בסביבות השעה 17:30. זולוטוכין רץ מיד אל המתקן והחל להתנדנד כשחברו דחף אותו. די במהירות הוא צבר תאוצה רבה כשהוא מתנדנד קדימה ואחורה, תוך פחות מ-20 שניות, הוא השלים סיבוב מלא. אחרי שלושה סיבובים מלאים, הוא איבד אחיזה ונזרק בחוזקה מהנדנדה.

זולוטוכין היה בן יחיד להוריו, שהתגרשו לאחרונה, האם יקטרינה והאב סרגיי. מדיווחים מרשתות התקשורת המקומיות, ישנה טענה כי בנדנדה, ממנה נפל התלמיד הצעיר, היו חסרים ברגים שיכלו למנוע את סיבוב הנדנדה ב-360 מעלות ובכך גם את מותו. נפתח תיק פלילי עבור המקרה המצער ובזמן כתיבת שורות אלו, המקרה עדיין בחקירה.