קבוצת Gold Bond (קונטרם) משיקה את המרכז הלוגיסטי־רובוטי המתקדם ביותר בישראל למסחר מקוון תחת המותג eGold, אשר יפעל על פי שיטות העבודה של מחסני האיקומרס המובילים באירופה ובארה"ב. המרכז יעניק שירותי קליטה, אחסון, מיון והפצה לבתי עסק המעוניינים לבצע מסחר מקוון בישראל. עלות הקמת המרכז הרובוטי נאמדת בהשקעה של יותר מ־30 מיליון שקל.

המרכז הלוגיסטי הרובוטי החדש ממוקם סמוך לכניסה הצפונית של העיר אשדוד, בשטח של כ־20 אלף מ"ר. במרכז טכנולוגיית רובוטים אוטונומיים, שיתפעלו את כל מערך המיון והליקוט במחסן בצורה אוטומטית. הרובוטים פזורים ברחבי המרכז, בשטח סטרילי לחלוטין מכל מגע אדם. כאשר מתקבלת הזמנה עם פריט מסוג מסוים, הרובוטים יודעים לשלוח את הפריט אל מתחם האריזה וההפצה בתוך שניות ספורות. במחסנים ידניים כפי שמקובל לרוב בישראל, היה לוקח זמן רב וכוח עבודה יקר יותר. 

השימוש ברובוטים מאפשר לחברה לעמוד בקצב הזמנות גבוה במיוחד כפי שמצופה בעידן המודרני ובאחוזי דיוק של כ־99%, זאת באמצעות סריקות כפולות בשלבי המיון, הליקוט וההפצה.

eGold פונה למגוון רחב של עסקים, החל מחברות בינלאומיות ענקיות החותרות לנהל מסחר מקוון בישראל ועד עסקים קטנים ומקומיים השואפים לפעילות אונליין. השירות שמציעה eGold מקנה לעסקים זמינות גבוהה למוצרים הדורשים יבוא, מייעלת ומשפרת את חוויית הלקוחות של אותם עסקים, ובכך מאפשרת להם להתחרות בחברות ענק בעלות מערך הפצה אימתני. 

מנהל הפעילות של המותג יותם בן ארי אמר כי "תחום ה־eCommerce הפך להיות עובדה מוגמרת ובלתי מעורערת בעולם שרשרת האספקה. שלא כמו טרנדים שבאו וחלפו להם מן העולם, הוא מייצג את רצונם של מיליארדי צרכנים אשר הצביעו באצבעותיהם ומצפים להזמין באמצעות הנייד ולקבל את המשלוח לפתח הבית מיד ובזול".