Dyson השיקו היום (חמישי) בישראל את הדגמים החדשים של שואב האבק האלחוטי - V11 Extra - שמחזיקים עד ל-120 דקות של עבודה, הודות לאפשרות להחליף סוללה במהלך העבודה. את הסוללה הנוספת ניתן לרכוש בנפרד ולהחליפה בקלות בבית.

כאמור, שתי הסוללות מסייעות להאריך את זמן העבודה של השואב, כאשר שלושה מיקרו-מעבדים מורכבים על שואב האבק Dyson V11 extra ומודדים את הביצועים 8000 פעמים בשנייה. המעבדים נמצאים במערכת החיישן הדינמי (DLS) שבתוך מברשת ה-Torque, בתוך מנוע ה-Hyperdymium ובתוך הסוללה. בכך, תהליך השאיבה מתאים עצמו לסוג הרצפה והמשתמש יכול לראות בכל רגע כמה זמן סוללה/ שימוש נותר לו. 

בין הייתרונות של השואב ניתן למצוא תא הסוללות הנשלפות, המציעות יחדיו משך עבודה של עד 120 דקות ללא איבוד עוצמה שאיבה. הסוללה החזקה ביותר של דייסון מכילה שבעה תאים גדולים, בעלי קיבולת גדולה עם אלקטרודות מניקל-קובלט-אלומיניום, המסייעים לייצר עוצמה רבה יותר. 

ל-Dyson V11 יש את המנוע החזק ביותר של דייסון - ה-Dyson Hyperdymium, שמבצע 125 אלף סיבובים בדקה. המנוע מכיל מפזר אוויר משולש שמטיב את האיזון בין העוצמה והביצועים במקביל להפחתת זעזועים ורעש. המנוע משפר את יעילות השואב ויוצר 20% יותר עוצמת שאיבה מהדגם הקודם. הוא מצויד גם במערכת סינון אטומה לחלוטין, התופסת עד 99.97% מהחלקיקים, עד לגודל של 0.3 מיקרון ומוציאה אוויר נקי יותר לחלל החדר, ללא אלרגנים או אבק. 14 ציקלונים המחוללים סחרור בכוח של יותר מ-79,000g בעזרתו ניתן לפלוט למיכל הריקון חלקיקים מיקרוסקופים כמו קרדית האבק, בקטריות ועוד. 

שואב אבק Dyson V11 Extra (צילום: יח''צ)
שואב אבק Dyson V11 Extra (צילום: יח''צ)

בנוסף, מערכת ה-DLS, הייחודית למברשת ה-Torque, מאתרת בצורה חכמה התנגדות למברשת ומקשרת באופן אוטומטי בין המנוע ומעבד הסוללה על מנת לשנות את העוצמה בין משטחים שונים, כמו שאיבה משטיח או מרצפות. מדובר בדבר המאפשר ניקיון יסודי יותר של שטיחים והרחבת זמן העבודה על רצפה. מברשת ה-Torque בעלת סיבי ניילון קשיחים להסרת לכלוך השקוע בעומק השטיח, וסיבי פחמן אנטיסטטיים ללכידת אבק דק מרצפות. המנוע הדיגיטלי המשולב בראש מברשת הניקוי מסובב את המברשת 60 פעמים בשנייה.

כמו כן, המסך מראה את הביצועים בזמן אמת, כולל את העוצמה שנבחרה והזמן שנותר לסוללה, מאפשרות למשתמש שליטה רבה יותר בזמן הניקיון. בנוסף, המסך מזכיר למשתמש מתי לנקות את המסננים בכדי לאפשר ביצועים אופטימליים ומתריע אם יש חסימה כלשהי במסנן וכיצד לנקות אותו. הודות לחיישן מגנטי שבתוך המסנן, המסך יכול להתריע גם מתי המסנן לא מחובר כמו שצריך.

ניתן השיג את סדרת EXTRA עם סוללה נשלפת במספר דגמים ועם אביזרים שונים.
מחיר לצרכן: החל מ-2790 ש"ח
מחיר סוללה: 590 ש"ח 

את שואב האבק האלחוטי Dyson V11 כמו גם את מגוון מכשירי Dyson ניתן להשיג אצל היבואן הרשמי ב.נ.ז.כ סחר יבוא והפצה בע"מ, לרכישה באתר www.dyson.co.il, ברשתות החשמל ובחנויות המורשות. על המכשירים ניתנת שנתיים אחריות ושירות VIP עד לבית הלקוח, כולל סוללה, ע"י ב.נ.ז.כ סחר יבוא והפצה בע"מ, היבואן הרשמי של מוצרי Dyson בישראל.