עובדת בחנות תכשיטים בארה"ב שיתפה בעמוד הטיקטוק הוויראלי שלה כיצד היא חשפה בערמומיות את הבגידה של הבעל שנכנס אל החנות כדי לקנות מתנות ליום נישואין – עבור שתי בנות. זואי רוי, בעלת יותר מ-308 אלף עוקבים באפליקציה, שיתפה את העוקבים שלה איך היא ערבבה "בטעות" את המתנות על מנת לחשוף את הבעל הבוגד.
הסיפור הויראלי של זואי רוי על חשיפת הבגידה בחנות התכשיטים

@zozoroe

What a good day to look out for other women😈 this happens too often. ##fyp ##whydomen ##storytime ##CTCVoiceBox ##DayInMyLife ##OikosOneTrip ##funny ##viral

♬ original sound - Zoe Roe

בסרטון, שגרף עד זמן כתיבת שורות אלו כ-2.2 מיליון צפיות, היא סיפרה את השתלשלות האירוע. "אז, אני עובדת בחנות תכשיטים והיום נכנס גבר שחיפש מתנה לאשתו לרגל יום הנישואין העשירי שלו ושל אשתו", אמרה רוי. לבסוף, היא סיפרה כי הבעל בחר תכשיט שכתוב עליו 'לאשתי היפה', וכשהיא שאלה אותו אם הוא רוצה לקנות עוד משהו הוא ענה: "זהו בשבילה. עכשיו אני רוצה לבצע רכישה נוספת עם כרטיס אשראי נפרד".

המוכרת עדיין לא הייתה בטוחה שהבינה נכון ולכן הציעה לעזור לו לחפש את התכשיט הנוסף שרצה לרכוש. כשהבעל הבוגד שאל "יש לך משהו שכתוב עליו 'חברה שלי'?", היא מיד הבינה את הסיפור במלואו - הבעל בגד באשתו. המוכרת הצעירה החליטה לעשות מעשה שיגרום לבעל לשלם על המעשה. 

רוי סידרה את המתנות בשתי שקיות נפרדות, לאחר שהלקוח ביקש ממנה לסמן את האות K מתחת למתנה של אשתו, בשם קריסטין, ואת האות L עבור המתנה של המאהבת, בשם לורה. היא הוסיפה כי בסוף היא שמה קישוטים יפים על שתי המתנות ושלחה את הבעל לדרכו אחרי שאמרה לו בעוקצנות: "הן יאהבו את זה, שיהיה לך יום נעים". המהלך הבוגדני של הלקוח, ייתכן והיה עובר בצורה חלקה אלמלא זואי רוי. כשהיא נשאלה על ידי הגולשים מה יקרה אם הבוס שלה יגלה על המקרה היא ענתה את התשובה הבאה:

@zozoroe

Reply to @natekarrs oops silly me ##fyp

♬ EverybodyMakesMistakes - jasonwolbert

הסרטון הויראלי סחף אחריו תגובות רבות שעוררו ויכוח לגבי חשיפת הבגידה של הלקוח. חלק מהגולשים ביקרו את המוכרת על המעשה, וטענו כי ייתכן והבעל מקיים אורח חיים פולי-אמורי, אך אחרים סתרו את התאוריה הזו ואמרו: "אין לכם מושג איך עובדת מערכת יחסים פולי-אמורית. הגבר הזה בוגד". חלק אחר תמך ועודד את המעשה וכתב: "כל מי שאומר לך שזה לא תפקידך, הוא מסוג האנשים שבוגדים. תבורכי על זה". והרוב נשארו נואשים לסרטון המשך שיחשוף את הפרשה ויגלה – האם המזימה של המוכרת הצעירה הצליחה?