בפתח התוכנית ב-103FM התייחסו היום (ראשון) בן וינון לעימות בין אייל ברקוביץ' לשרת התחבורה מירי רגב, שהציבה לו אולטימטום ואמרה כי אם הוא לא יתנצל בפני תומכי הליכוד על כך שכינה את המפלגה 'ארגון פשע', הוא לא יהיה מאמן נבחרת ישראל. "אם אני ברקוביץ', אני מגיש נגדה תביעת דיבה" אמר כספית ומגל לא התרגש: "אז צעקה לו סטייק, היא הלכה לשם בכוונה בשביל להיכנס בו על זה שהוא אמר למיקי זוהר שזו משפחת פשע, ועשתה את זה בשידור כדי שכולם ידברו על זה". 

בן: "אם אני ברקוביץ' -  מגיש נגדה תביעת דיבה. כשהוא קרא למיקי זוהר הוא אמר במפורש לאותה כנופייה לדבריו, שאני מזדהה לגמרי עם מה שהוא אמר למיקי זוהר שיושב ואומר שהמוטו שלו בחיים זה כוח כבוד וכסף בחייך זה משפחת פשע".

ינון: "משפחת פשע, הכי נהנתן בעולם, אולמרט היה נוסע במחלקה ראשונה, היה מביא כרטיסים וביבי הכי נהנתן".

בן: "לא חבל שתצטרך להתנצל?".

ינון: "התנצלתי כי אני מחבב את האדם".

בן: "בגלל העובדות".

ינון: "אני שמעתי באופן אישי מאנשים שנתנו כסף לאולמרט".

בן: "תתנצל עכשיו".

ינון: "סליחה אולמרט".

בן: "אתה תהיה חייב להתנצל".

ינון: "למה? אני שמעתי מאנשים".

בן: "אלה הכללים בעיתונות".

ינון: "לא שמעתי מאנשים, סליחה. נתנו כסף לכאורה לאולמרט. כל מה שהיא מספרת, ביבי הכי נהנתן שעובד 25 שעות ביממה אוכל פלאפל ברמלה, כן כן, בבקשה, הוא הכי נהנתן. אין לכם גבולות ועכשיו על אופירה וברקו? אז צעקה לו סטייק. הרי היא הלכה לשם בכוונה להיכנס בו על זה שהוא אמר למיקי זוהר שזה משפחת פשע. ידעה מראש שהיא הולכת לפתוח מבערים ולהיכנס בברקוביץ' כדי שכולם ידברו על זה ואתם ישר ו"אסור" ו"היא אמרה לו", הכל חרטה ברטה". 

בן: "מאמן נבחרת, היא איימה בשפה של פח זבל".

ינון: "באופן אישי יש משהו שאני מכבד באולמרט כי בעיני הוא גבר וכל האנשים שהיה איתם בקשר תמיד דאג ועזר וברמה האישית יש לו משהו שאין להרבה פוליטיקאים. מעבר לזה ההתרשמות שלי לכאורה מדובר באדם סופר מושחת זו ההתרשמות שלי אני אומר את זה בצער, לדעתי על סמך כל מה שאני רואה לכאורה לקח המון שוחד במהלך חייו ויכול להיות שאני טועה".

בן: "בתפקידי, אתה תצטרך על כל זה להתנצל".

ינון: "אסור להגיד שזו דעתי?".

בן: "אסור, אתה יכול להגיד שהוא לקח שוחד כל חייו אם יש לך עובדות".

ינון: "לא לקח, זו ההתרשמות שלי שלדעתי מדובר באדם מושחת".

בן: "את זה אתה יכול להגיד כי הוא הורשע".

ינון: "הוא מושחת אידיאולוגית אחרי כל השנים שחסה בצל האידיאולוגיה הליכודניקית, ארץ ישראל ותורת ישראל. כמו סטייק הוא התהפך ופתאום מזמר זמירות של משפחתו השמאלנית הגיעה למצב שהוא כרה"מ כנציג העם היהודי הסכים לוותר על הריבונות בכותל ולהחריב את כל ההתיישבות ביו"ש וזה בעיניי שחיתות מוסרית ושלטונית ונוראית יותר מהשחיתות שעשה בכספים ומעטפות וכל מיני כאלה".

בן: "גם פה אתה גבולי".

ינון: כשאתה מדבר על נתניהו הוא מלך מלכי המלכים לעומתו.

בן: "נתניהו האיש הכי מושחת, כל הדיונים כמה הוא מושחת ולא מיותרים כי הוא הורשע בדין הלך לבית הסוהר ומה שהצליחו להוכיח הוכיחו ויש כאלה שאומרים שכמעט יצא בלי כלום ושולה זקן החליט להתהפך עליו ואתמול אפילו ביקש סליחה".

ינון: "מה שהוא עשה היה יפה מאוד, הערכתי את זה המון".

בן: "הוא לא לקח מדינה שלמה בת ערובה, הוא לא הרס עם צי שלם את כל המערכות של המדינה מעמדת רה"מ. הוא שחרר, הוא התגונן, הוא ניסה, הוא נכשל, הוא ביקש עכשיו סליחה. לעומת זאת, הנשי שאתה מדבר עליו שהוא הרבה יותר מושחת מאולמרט ואתה מדבר על שחיתות מוסרית או מושפע מהמשפחה שלו? אלוהים ישמור כמה זה הנוכחי מושפע מהמשפחה שלו. ואגב, מותר לאדם לשנות את דעתו. אולמרט היה הרבה פחות שמאלן מנתניהו, הוא לא חתם על עסקת שליט של שחרור אלף רוצחים".

ינון: "הסכים לוותר על הריבונות בכותל".

בן: "אם אשווה את נתניהו לאולמרט, הוא יצא למלחמה כשחטפו לו חיילים וייצר הרתעה של 14 שנה ברמת הגולן".

ינון: "השמאל תמיד ידע לצאת למלחמות".

בן: "הוא לא נאם שום נאום נגד הכור הגרעיני הסורי אלא פשוט השמיד אותו ובשבוע האחרון לכוהנתו כשאין לו אחריות ורק יכול לעלות בסקרים, באו ואמרו לו תחתום אתה מחזיר את החייל כל המרכז שמאל ימות עלייך והוא אמר מדינת ישראל חשובה לי יותר ולא חתם ונתניהו לעומתו שהחזיר את חברון ואת כל הרוצחים שחרר הכי הרבה רוצחים בתולדות ישראל, ויתר על סיפוח היסטורי שאפילו אני הייתי בעד חלק ממנו תמורת נורמליזציה עם מדינה שבחיים לא היינו במלחמה איתה". 

ינון: "מה שאני לא מבין זה שאתה אומר שכתבי האישום מונעים מרה"מ להתמודד לראשות הממשלה מנתניהו, איך אתה ב-2012 כתבת מאמר במעריב 'רוץ אולמרט רוץ' בזמן שהורשע בתיק אחד?".

בן: "אתה יכול להגיד למי ששלח לך את הווצאפ הזה, אני כתבתי לאולמרט לרוץ אחרי שהוא זוכה".

ינון: "בחלק מהאישומים והורשע באחד".

בן: "אני בעד שאה תקשיב הייתי כותב את זה שוב כי זה לפני שידענו את מה שידענו הוא זוכה מהאישומים זה היה זיכוי מהדהד והורשע בעבירה טכנית שנקבע שאין עמה קלון לכן חוקית היה מותר לו לרוץ ואני הייתי בעד שירות. לא אני טוען ואף אחד לא טוען שנתניהו חוקית לא יכול לכהן כי זה חוקי ואפילו עבר בג"ץ אתה שדיברת הרגע על שחיתות מוסרית – זה מה שטוענים. אדם עם 3 כתבי אישום לא יכול להיות עוזר גננת בגן של הבת שלי, על אחת כמה וכמה ברמה המוסרית".

ינון: "היה משפט הולילנד כשכתבת את זה".

בן: "משפט הולילנד, יש פה הרשעה הוא זוכה בהולילנד זה לא קשור".

ינון: "הורשע בהסתעפות".

בן: "שלא קשורה. אולמרט מושחת זה נקבע וגם אתה כשאתה אומר זה עבר בג"ץ. העובדה שהאדם הזה בעזות מצח בלתי נתפסת ממשיך לסרב להעביר תקציב מדינה שזה הדבר שאנחנו הכי צריכים כרגע על פי כל הכלכלנים, הוא חטף את מדינת ישראל".

ינון: "הוא לא מסרב".

בן: "הוא מסרב".

ינון: "הוא אמר שיעבור תקציב".

בן: "ינון תעשה לי טובה נו הכוונה היא להעביר תקציב 2021 שמזמן היה צריך לעשות. הוא רוצה להמשיך עם הקופסאות הקטנות כי הוא לא רוצה לקיים את הרוטציה. בדד ליין עוד לא עבר תקציב לשנה שנגמרה".

ינון: "יש קשיים".

בן: "אין קשיים הקושי היחיד הוא שהנוכל רוצה לשמור".

ינון: "למה אתה אומר ככה?".

בן: "כי הוא נוכל".

ינון: "אני אפילו לאולמרט לא קורא נוכל, אמרתי מושחת, הוא הורשע בבית משפט".

בן: "אמרת שהוא קיבל שוחד כל חייו".

ינון: "אבל מה לעשות? מותר לי להגיד ששמעתי אנשים או שגם זה דיבה?".

בן: "הוא נוכל הוא גדול הנוכלים אין מילה אחת שהוא אמר אי פעם והתכוון לקיים הוא יודע את זה וכמעט כל הביביסטים יודעים את זה חוץ ממך".

ינון: "רק אתם מרשים לעצמכם לדבר ככה לראש ממשלה, רק אתם הפריבילגים יכולים להרשות לעצמכם לדבר ככה".

בן: "צריך להכריז נוהל חניבעל על מדינת ישראל כי היא נחטפה ואתה אומר – איך הוא התהפך? הרי בהסכמי אברהם כתוב שישראל מכירה במדינה פלסטינית הנשיא טראמפ וקושנר אמרו שזה על בסיס מפה שנתניהו הכיר בה והעיקר שאתה צועק על אולמרט? אתה מתקומם על זה שאני קורא לו נוכל?".

ינון: "אתה לא תקרא לו נוכל כי הוא רה"מ שלך".

בן: "גדול הנוכלים, הוא חותם על הסכמים בין לאומיים – נוכל פשוט נוכל".

ינון: "אומר מדינה פלסטינית ולא מתכוון לזה, גם אני אם אני אומר לא מתכוון לזה כי אין עם פלסטיני, ולכן לא תהיה לו מדינה זה מאוד פשוט. אף פעם לא הייתה מדינה או אם זו המצאה, השמאלנים הכניסו להם לתודעה שהם עם, את השטות הזאת והם התלהבו אבל הקשר בין אלה בעזה לאלה בשכם, אין קשר. זה לא עם, בואו נתקדם הלאה".

בן: "אנחנו עובדים ברדיו 103 לא רמאללה. למה נתניהו מצא חבר בבית הלבן, התחבק עם ערפאת, למה נתניהו החזיר לעם הפלסטיני את חברון עיר האבות, למה נשא את נאום בר אילן?".

ינון: "כי יש מציאות והוא מדינאי גדול, אתה מתלונן על זה?".

בן: "אני לא מתלונן על זה אני רק תוקף את הצביעות של הדברים שלך. אתה מנסה להסביר שאין עם כשרה"מ שלך חתום היסטורית על הבטחה שלנו להקים לעם הזה מדינה".