בגרינברג ביסטרו משיקים אגף מתוקים בעבודת יד בהזמנה עד הבית
השהייה בבית ומצב הרוח הכללי גורמים לכולם לחשק לסוכר, ובגרינברג ביסטרו המוערך שבאזורי חן זיהו את הצורך והעלייה בדרישה והחליטו להמתיק ללקוחות את היום עם מארזים קטנים ובהם מוצרי בייקרי מוקפדים, מאפים מתוקים, עוגות ועוגיות. את הסוויטס בוקס החדשים אפשר להזמין מאתר המשלוחים של ביסטרו גרינברג, ובו מגוון אופציות בתמחור נוח במיוחד לרגל המצב – החל מעשרה שקלים לקינוח שנותן את הביס מתוק הנחוץ לסיום הארוחה ועד לעוגות שלמות להצטיידות משפחתית.
התפריט המדויק של הסוויטס בוקס החדש מציע מגוון הנע בין הפטיסרי הצרפתי לטעם המקומי המושחת, ובו שלל מתוקים אשר יוכנו ויאפו בקונדיטוריה מדי יום. מביס מתוק מושלם לסוף הארוחה או לנישנוש מתוק במהלך היום כמו פחזניות קרמל, עוגית שוקולד צ'יפס, עוגיית נוטלה או אקלרים, ועד קינוחים קלאסיים בגרסה אישית או משפחתית - טירמיסו,  פחזניות מבצק רבוך ושלל מילויים, עוגיות חמאה פריכות במילוי שוקולד נוטלה , עוגיות ריבה נימוחות במילוי קונפיטורת תות ועוד.למשפחות ולרעבים במיוחד מציעים במקום גם עוגות שלמות כמו עוגת מסקרפונה ושוקולד לבן- מוס מסקרפונה, קראנץ' שוקולד לבן, פטל וקונפי תות בציפוי שוקולד לבן, עוגת נמסיסי שוקולד- עוגת שוקולד עשירה ללא קמח ,עוגת פררו- סמיפרדו ג'נדויה בציפוי שוקולד חלב ועוד.
גרינברג סוויט בוקס לתפריט המלא והזמנות הקליקו > bit.ly/Grinberg_delivery

המתוקים של גרינברג (צילום: גל קלדרון)
המתוקים של גרינברג (צילום: גל קלדרון)

יובל בן נריה ממשיך להרחיב את פעילות CAFE TAIZU
אל המשלוחים הצטרף תפריט בראנץ' שיוצע בימי שישי, בין השעות 11-15, וכולל כמה ממנות הדגל שכיכבו בתפריט הבראנץ' של טאיזו לצד מנות חדשות שמותאמות לפורמט המשלוח: ססמי נודלס, ספרינג רול בקר/ שרימפס / לארב גאי, פאד קפאו, שקשוקה, באן מי סלט ביצים וכבד ועוד. בנוסף לבראנץ' החל מהשבוע תושק המרכולית של CAFE TAIZU שתציע חומרי גלם שישדרגו את המזווה האסייתי שלכם עם מבחר מחיות, מוצרים יבשים, שמנים ותבלינים.
להזמנות

חדש במשלוחים של מסעדת קיטון

ערכה למצונן (ומתפנקים)
לקיטון בת ה-75 שירות משלוחים לאורך כל השנה וכעת מתחדש המוסד הקולינרי בערכה שניתן להזמין למשלוח – ערכה מצונן. ערכה הכוללת את כל מה שאמא או סבתא היו מכינים עבורכם אם הייתם טיפה מצוננים או טיפה מתפנקים.מה בערכה החדשה? מרק עוף של סבתא עם נתחי עוף, ירקות וביציות – 500 מ"ל, מרק עוף צח עם איטריות – 500 מ"ל, צנצנת דבש קטנה, שתי חליטות משתנות כמו קמומיל, ג'ינג'ר ואחרות. שורש כורכום, מקל קינמון.מחיר: 130 ₪. לא כולל מחיר משלוח.
מסעדת קיטון. דיזינגוף 145, ת"א. להזמנות: https://www.keton.co.il/ או טלפון 03-5233679

ערכת המצוננים של מסעדת קיטון (צילום: גיל אבירם)
ערכת המצוננים של מסעדת קיטון (צילום: גיל אבירם)

מהיום אפשר להכין בבית את המשקאות של רשת המיצים rebar 
רשת rebar משיקה את rebar@home - מיזם חדש המאפשר לכל אחת ואחד לחוות את החוויה שהרשת מציעה, בזמן ובמקום המתאימים להם. מהיום אפשר להזמין מארזים להכנה ביתית למשקאות, כך שכל אחד יוכל להכין לבד שייק במהירות ובפשטות. המארזים מגיעים בקופסא מעוצבת ומכילים קיטים קפואים של המשקאות האהובים והמוכרים כמו relax ,replay,  super greenועוד. כל קיט מכיל את חומרי הגלם האיכותיים כמו פירות, אגוזים ורכיבי סופר, בדיוק במינון הנכון להכנת כוס משקה (בגודל M, כ-470 מ"ל), בתוספת "הרכיב הסודי"- היוגורט הייחודי של rebar, או מיץ תפוחים טבעי. המארזים זמינים בהרכב של 5, 7 ו-10 משקאות ומאפשרים בחירה בין משקאות קלאסיים, משקאות סופר פוד וחלבון או משקאות מגוונים לבחירת אישית בעלי מגוון רחב של ערכים תזונתיים וכולם דלים בשומן ונתרן, מבוססים על פירות וירקות בשילוב חומרי גלם איכותיים, ללא תוספת סוכר וללא תוספות טעם, ריח או צבעי מאכל.
מחירים: מארז 5 משקאות: 90 ₪, מארז 7 משקאות: 119 ₪ ומארז 10 משקאות: 150 ₪. מחיר משלוח: 15 ₪ (משלוח חינם בהזמנה מעל 150 ₪). הטבות מועדון הלקוחות של rebar חלות גם על הזמנות אלו וניתן לצבור ולממש בהן נקודות.
 שעות הפעילות וסוג כשרות כל סניף מפורטים באתר rebar.co.il

ריבר בערכה בייתית (צילום: יחצ)
ריבר בערכה בייתית (צילום: יחצ)

רשת אגאדיר יוצאת בשיתוף פעולה עם מותג העוגיות Choose your cookies
הצורך במשהו מתוק ומנחם לא עבר ליד רשת אגאדיר, הם הבינו את הלך הרוח ואת העובדה שהשהייה הארוכה בבתים מעלה את הצורך במשהו מתוק, מנחם ומלא בסוכר.  ברשת ההמבורגרים הרימו את הכפפה ועם העלייה בדרישה החלו לשתף פעולה עם מותג העוגיות המצליח נ choose your cookie מעתה לצד ההמבורגרים המושחתים והאיכותיים של הרשת תוכלו לקנח במארז עוגיות לבחירתכם (מארז של שלוש עוגיות מושחתות-32 ₪  או מארז של שש עוגיות מוגזמות 58 ₪ ) . בין הטעמים תוכלו למצוא:  אמסטרדם -עוגיית שוקולד צ'יפס קקאו במילוי שוקולד לבן //פיסטוק - עוגיית שוקולד צ'יפס עם שוקולד לבן ותוספת מעל של פיסטוק וקרם //פירות יער - עוגיית שוקולד צ'יפס במילוי פירות יער עם שוקולד לבן ותוספת מעל של קרם פטל / קרמל- עוגיית שוקולד צ'יפס עם טופי קרמל ותוספת מעל של שוקולד חלב ונגיעות של מלח ים.העוגיות יגיעו חמות נימוחות ומוכנות לאכילה לסיום הארוחה בצורה מושלמת.העוגיות יוצעו במשלוחים,לאורך כל שעות היום.  
לינק להזמנות- https://agadir.co.il/

אגאדיר ומפלצת העוגיות (צילום: מודרן טולקינג)
אגאדיר ומפלצת העוגיות (צילום: מודרן טולקינג)

טייגר לילי" מציעה ארוחות מיוחדות לימי הסגר השני 
במיוחד לימי הסגר השני, הרכיבו במסעדת "טייגר לילי", התאילנדית, ארוחות מיוחדות להזמין במשלוח: זוגית הכוללת: 2 מנות ראשונות, 2 מנות עיקריות, קינוח ובקבוק יין לבן או אדום לבחירה, במחיר של 290 ₪ בלבד. / משפחתית, הכוללת: 4 מנות ראשונות, 3 מנות עיקריות, קינוח ובקבוק יין לבן או אדום לבחירה, במחיר של 460 ₪ בלבד.המנות ניתנות לבחירה מתפריט המסעדה (מלבד לספריבס, דגים שלמים, וסי קונג), והן כוללות מתכוני דגל מסורתיים מהמטבח התאילנדי, דוגמת: סום טאם, פאד טוד קאתייאם, יאם פלא טוד, מרק טום יאם, פאד קא פאו, מגוון מנות פאד תאי, פאד קי מאו מסוגים שונים, תבשילי קארי רבים כגון גאנג מסמאן נאה ועוד. 
המשלוחים מבוצעים בתל אביב, רמת אביב, רמת גן, גבעתיים, רמת השרון ופתח תקווה.
1-700-70-70-97, https://tigerlilly.co.il/

טייגר לילי (צילום: אפיק גבאי)
טייגר לילי (צילום: אפיק גבאי)

am:pm ופרטנר TV משיקות ערכה לערב סרטים מושלם
am:pm  , רשת הסופרמרקטים העירונית AMPM ופרטנר TV החליטו להרים את הכפפה ולהציע ללקוחותיהן ערכה מיוחדת שתעניק להם חוויה קולנועית מושלמת.הערכה כוללת מגוון חטיפים שהכי כיף לנשנש בסרט – מארז פופקורן משפחתי, בוטנים אמריקאים, עוגיות מיני אוראו ושתייה קלה וגם הסרט בפנים! הערכה כוללת שובר לסרט קולנוע להזמנה מספריית ה-VOD ללא תשלום עבור לקוחות פרטנרTV , לערב מושלם מהסרטים. מחיר הערכה: 29.9 ₪ בלבד!
להשיג בסניפי הרשת ובאתר https://www.ampm.co.il/ *עד גמר המלאי

חבילת פינוקים AMPM (צילום: יחצ)
חבילת פינוקים AMPM (צילום: יחצ)

חברת העוגיות והוופלים "מן" ועמותת "אחת מתשע" יוצאות בשת"פ לרגל חודש המודעות לסרטן השד
לרגל חודש המודעות למחלת סרטן השד המצוין בחודש אוקטובר בישראל וברחבי העולם, חברת הוופלים והעוגיות "מן" ועמותת "אחת מתשע" חוברות יחד למען העלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של המחלה. במסגרת שיתוף הפעולה אריזת הוופלים האהובים נצבעה בורוד וכל הרווחים ממכירתה יועברו כתרומה לעמותה.במסגרת שיתוף הפעולה בין השתיים, אריזת מוצר הדגל של "מן" - וופלים בטעם שוקולד, נצבעה בורוד ועליה קריאה הממליצה לנשים ללכת ולהיבדק. האריזות הורודות של וופלים "מן", אשר בהשגחת הרב לנדאו אב”ד דבני ברק ושל הרב אבוחצירא, תמכרנה במגוון רשתות שיווק במחיר מבצע של 3 אריזות ב-10 שקלים, כאשר הרווח המלא ממכירתן ייתרם לעמותת "אחת מתשע".