יום הרעב הבינלאומי (16 באוקטובר) מתקרב, ומעצב העל מייקל קורס שוב בוחר להקדיש את חודש אוקטובר להעלאת המודעות בנושא. 
השנה, בהתאם למגמה העולמית לצמצום נזקים סביבתיים, כולל הקמפיין הייחודי השקת חולצת טי המיוצרת מ- 100% כותנה אורגנית במהדורה מוגבלת במיוחד. ההכנסות ממכירתה יועברו כתרומה למען ילדים רעבים ברחבי העולם. 
זוהי השנה השמינית, בה מייקל קורס חובר לארגון World Food Programe (WFP) הנתמך על ידי האו"ם. הארגון דואג לספק ארוחות לילדים באזורים חסרי ביטחון תזונתי בעולם. השנה, הגיע הפרויקט לאבן דרך משמעותית ומרגשת בציון 20 מיליון ארוחות שהצליח להעביר הארגון (WFP). 
הנושא של קמפיין "Watch Hunger Stop" השנה הוא: FOOD IS LOVE – SHARE YOUR HEART, בעקבות מגפת הקורונה העולמית ותחושת החיבור המחודשת היוזמה הפילנתרופית הוותיקה של המותג מתמקדת השנה בקהילה.
השנה, הקמפיין כולל גם יוזמות חדשניות ברשתות החברתיות, בהן: פילטר באינסטגרם - “Share Your Heart" המאפשר לכל משתמש להצטרף לקהילה ולהפיץ אהבה. על כל פוסט/ סטורי עם הפילטר יתרום בית האופנה 50 ארוחות לארגון WFP. 
לקמפיין הצטרפו כבר שורה של סלבריטאים, בהם: קייט הדסון, האלי ברי ולופיטה ניונגו. 
"הרעיון מאחורי Watch Hunger Stop תמיד היה לחבר קהילות – לשתף ולמקד את המשאבים שלנו, את הקול שלנו ואת תשומת הלב שלנו כדי לפתור את בעיית הרעב. כעת, אל מול המגפה העולמית, אנו רואים עד כמה כולנו קשורים זה לזה, עובדה זו חיזקה את האמונה שלי שכולנו רוצים לעשות טוב ולעשות שינוי בעולם", אומר מייקל קורס.
 
החולצה תימכר באתר פקטורי 54. מחיר: 199 שקל, https://www.factory54.co.il/products/LOVE-WHS-CHARITY-TEE-No-492