תינוק בן יומו שרק נולד, נמצא נטוש בתוך קרטון פיצה על מדרכה בעיירה טללטננגו, מקסיקו, ביום חמישי האחרון. התינוק המסכן התגלה על ידי תושבים מקומיים, כשהוא עטוף בשמיכה וסמוך לו יש פתק קורע לב בו התגלתה האמת הקשה על משפחתו של הפעוט. 

בפתק שהונח לידו היה כתוב: "תדאגו לנכדי. בתי מתה במהלך הלידה ואין לי דרך לפרנס אותו. אני מקווה שיהיו לו חיים טובים יותר – ושאלוהים יסלח לי". התושבים שמצאו אותו פנו לשירותי הרווחה על מנת למצוא בית חם לתינוק האומלל והוא הועבר לבית החולים המקומי לבדיקה רפואית. 

הפעוט תועד על ידי אחד מעוברי האורח והפך לוויראלי ברשתות החברתיות. סוכנות ההגנה האזרחית של מקסיקו דיווחה בעמוד הפייסבוק שלה כי הילד נמצא וצירפה תמונה של הפתק. בפוסט הפייסבוק הם רשמו: "החיים מעצבים אותך, אך הם לא מכינים אותך לרגע הזה". ראש עיריית טללטננגו, מיגל אנחל ורלו פינדו, אמר כי הוא מתכוון להיות האחראי להוצאות הטיפול בתינוק והוא הביע צער על כך שהילד ננטש מסיבות כלכליות, כך על פי העיתון המקומי  Mexico News Daily.
ראש העיר ואשתו עם התינוק

פינדו, ראש העיר שיתף ברשתות החברתיות: "התינוק היפה הזה נמצא היום (חמישי). מעבר למסר שזה מעביר, עלינו לגלות סולידריות ולדאוג לתינוק. אני אדאג להוצאות התינוק עד שנמצא לו בית חדש. נוחי בשלום אמו הקדושה ושאלוהים יסלח לסבתו, כפי שכתוב בפתק". פינדו אישר כי התינוק הוטבל בכנסייה המקומית, אנג'ל גבריאל, והוא ביקש מהמושל האזורי לוודא כי הילד יאומץ על ידי מישהו מהסביבה המקומית על מנת שהילד יוכל לגדול קרוב למקום בו נמצא.