סרטון ויראלי שכבש את הרשת הועלה השבוע לעמוד הטיקטוק של עוברת אורח שנתקלה באירוע הזוי לגמרי. אישה בשמלת כלה הגיעה אל החנות בה עובד הארוס שלה ודרשה ממנו להתחתן במקום - או שהיא תיפרד ממנו. הסרטון הועלה למשתמש הטיקטוק @boymom_ashley בשני חלקים בהם הכלה הנחושה צועדת במעברי החנות ומחפשת הארוס שלה, שלא ידע דבר.

הסרטון הראשון של הכלה מחפשת אחר הארוס שלה

@boymom_ashley

Part 1. The best part of my week🤣 watched this woman hunt her man down that works at target !!  ##target##bridzilla##lasvegas

♬ original sound - Ashley

בסרטון הראשון אפשר לראות את הכלה לעתיד צועדת בחנות הכולבו Target. הכלה הייתה מלווה  בגבר בבגדים כהים שהגיע על מנת לחתן את הזוג ושושבינה שאחזה בזר הפרחים וניסתה לעמוד בקצב של הכלה הזועמת. בסרטון השני, אפשר לראות את הבחורה בשמלת הכלה מגיעה אל הארוס שלה, שבדיוק סידר את המלאי הסחורה החדש על המדפים. על שני הסרטונים נכתב: "זה החלק הכי טוב בשבוע שלי. צפו בכלה צדה את הגבר שלה שעובד בחנות".

הסרטון השני בו הכלה מתעמתת עם הארוס שלה

@boymom_ashley

The best part of my week🤣 part 2 watched this woman hunt her man down that works at target !! ##target##bridzilla##lasvegas##fyp##fypシ

♬ original sound - Ashley

כשהמאורסת מצאה את החתן המיועד היא אמרה לו: "שמת את הטבעת הזו על האצבע שלי כבר לפני שנתיים. הגיע הזמן לעשות את זה או שאנחנו נפרדים". היא המשיכה וסיפרה לו כי היא הביאה איתה כומר ואת אמילי חברתה שתהיה השושבינה שלהם והיא טענה כי אם הוא לא יתחתן איתה באותו הרגע, היא תעזוב אותו. כשהיא הבחינה בקהל שהתאסף סביב האירוע החריג, היא נופפה להם לשלום והסבירה את הסיטואציה. 

בסופו של דבר, אחד העובדים בחנות שאל את השניים אם הם יוכלו להמשיך את השיחה בחוץ והכלה הסכימה. כשהארוס המבולבל וחסר האונים עובר ליד המצלמה, אפשר לשמוע אותו ממלמל: "מישהו היה יכול להזהיר אותי כבר אז?". השיחה בין השניים עברה אל מחוץ לחנות ולצערנו – אין לדעת מה עלה בגורל הזוג, האם הם התחתנו או נפרדו? אנו עדיין מחכים לחלק השלישי.