אישה שגילתה כי בעלה בוגד בה, החליטה על דרך יצירתית ללמד אותו את הלקח. היא שיתפה את העונש של בעלה באתר Reddit ובעמוד הפייסבוק שלה והוא סחף תגובות רבות בעד ונגד שעוררו סערה ברשת. בכל שבוע, הגבר צריך לצאת בתלבושת מביכה שתבחר האישה על מנת להשפיל אותו בציבור ולגרום לו לשלם את המחיר. 

האישה העלתה את התמונה של בעלה כשהוא לבוש חולצה ורודה ואוברול ילדותי עם פפיון במרכזו, בנוסף הוא חבש על ראשו כובע ורוד ומשקפי שמש והחזיק שלט עליו היה כתוב: "זהו העונש הפומבי של בעלי הנואש הבוגדני, אנא צלמו תמונה ושתפו איתי". היא אפילו דאגה לצרף לשלט של בעלה את הקישור לחשבון הפייסבוק שלה על מנת שהעוברים והשבים יוכלו ליצור איתה קשר.

על הפוסט האישה כתבה: "האם רצית אי פעם להסתדר עם בעלך? ובכן, תפסתי את בעלי בוגד, אך במקום להתגרש עשינו עסקה – הוא חייב לצאת פעם בשבוע כשהוא לובש את התלבושות הכי מגוחכות שאני יכולה להעלות על דעתי. אתם חושבים שהוא למד את הלקח שלו?".

העונש של הבעל שהועלה לרשת קיבל הרבה תגובות הומוריסטיות, אך היו גם תגובות שביקרו את האישה, היו נגד קיום מערכת היחסים המוזרה ובעיקר היו משוכנעים כי השניים צריכים להתגרש. אחד כתב: "הדבר היחיד שהוא לומד זה שהוא יכול להסתיר ממך ולרמות אותך בכל פעם שהוא רוצה וזו התוצאה היחידה. הוא אפילו זוכה להסתיר את זהותו". גולש נוסף טען כי זו מערכת יחסים לא בריאה כלל והוסיף "פשוט תתגרשו ותחסכו לכולם זמן ומבוכה".