המצב בו כולנו נמצאים בבית, נותן לנו הזדמנות ליהנות מזמן איכות משפחתי. בדיוק לשם כך מציגה תנובה את אתר 'זמן משפחה'. כאן תוכלו לקבל רעיונות רבים איך להפוך את המצב לבילוי משפחתי נהדר, ובקלי קלות. בעזרת 'זמן משפחה' תוכלו לבשל ביחד מתכונים קלים ונהדרים, לשמור על כושר, לצייר קומיקס ולעשות ניסויים מדעיים בסלון!

לבשל ביחד – מתכונים שאפשר להכין עם הילדים

אחרי מספר ימים יחד, כל המשפחה מרגישה שכבר נגמרו הרעיונות לארוחות טעימות, מזינות וקלות להכנה. כמה כבר אפשר לאכול חביתה, טוסט וסלט? בדיוק בגלל זה אספנו לכם מספר מתכונים קלים, כיפים וטעימים (זה מה שחשוב באמת) שאפשר להכין בבית, יחד עם הילדים. פיצה ביתית, פנקייקים, מאפינס תירס, מוקפץ ועוד הרבה מאפים טעימים הם רק חלק מהמתכונים שתוכלו למצוא באתר. ואיך אפשר בלי משהו מתוק לקינוח? אולי עוגת ביסקוויטים או פבלובה עם פירות יער?
היכנסו כדי לצפות במתכונים >>

מתכון מתוך מתחם זמן משפחה (צילום: יח''צ)
מתכון מתוך מתחם זמן משפחה (צילום: יח''צ)

ההורים נשארים בכושר – המצב לא צריך להוציא אתכם מאיזון

עכשיו כשחדרי הכושר סגורים, וצריך גם להעסיק את הילדים, נדמה שמעולם לא היו לנו כל כך הרבה תירוצים להזניח את הכושר. נכון? לא בדיוק: אתר 'זמן משפחה' של תנובה מביא לכם את כל התרגילים, ולא משנה אם אתם מתאמנים מתחילים או ספורטאים מקצוענים, שתוכלו לבצע בבית ולשמור על הגזרה. באתר 'זמן משפחה' תוכלו למצוא תרגילי כושר המתאימים גם למבוגרים וגם לילדים. אל תתנו למצב להשפיע על התוצאות שהשגתם רק לפני שבועיים! 
אימוני כושר בדרגות קושי שונות שניתן לעשות בבית>> 

אימון מתוך מתחם זמן משפחה (צילום: יח''צ)
אימון מתוך מתחם זמן משפחה (צילום: יח''צ)

ד"ר מולקולה: ניסויים שאפשר לעשות בבית

כפפה מתנפחת? קוקטייל מלכים? שיקוי בלשים? או אולי הר געש מתפרץ אצלכם בסלון? כל הניסויים הכי מגניבים והכי מעניינים במתחם 'זמן משפחה'. הילדים שלכם לא צריכים להתעניין במדע כדי לאהוב את הפעילויות המיוחדות של ד"ר מולקולה באתר 'זמן משפחה'. הדרך הטובה ביותר ללמוד בכיף ובהנאה.
בואו לבצע ניסויים עם ד"ר מולקולה>>

ניסוי מתוך מתחם זמן משפחה (צילום: יח''צ)
ניסוי מתוך מתחם זמן משפחה (צילום: יח''צ)

פינת היצירה: בואו ללמוד כיצד לצייר קומיקס

לאחר שסיימתם לבשל ואפילו ניקיתם ביחד את המטבח, אפשר להתפנות לקצת פעילות יצירה. בזמן שההורים מתפנים לעיסוקיהם,, מגיע לילדים קצת זמן לעצמם. בדיוק בשביל זה אספנו ב'זמן משפחה' כמה הצעות נהדרות לילדים ללמוד כיצד לצייר קומיקס בעצמם. באתר תוכלו למצוא סרטוני הדרכה קלים וכיפים כיצד לצייר אימוג'ים מוכרים, איך ליצור את ארבעת המינים כמו שטרם ראיתם ואפילו ללמוד להפוך קרטון חלב פשוט לגיבור על!
בואו ללמוד איך לצייר קומיקס פשוט ובכיף>>

קומיקס מתוך מתחם זמן משפחה (צילום: יח''צ)
קומיקס מתוך מתחם זמן משפחה (צילום: יח''צ)

מתחם 'זמן משפחה' מחכה לכם ולילדים עם שלל פעילויות נוספות להעביר את הזמן המשותף בכיף. באתר תמצאו פינת יצירה, רעיונות מיוחדים לקישוטים לסוכה, ביקור מיוחד בספארי וחידונים מסוגים שונים לכל המשפחה!
לאתר 'זמן משפחה' לחצו כאן>>