אפל קיימה הערב (שלישי) אירוע הכרזה חגיגי, בו חשפה את סדרת מכשירי האייפון 12, הכוללת ארבעה דגמים שונים. למרות הציפייה לאייפונים, המכשיר הראשון שהוצג באירוע הוא דווקא ה-HomePod Mini, הדור החדש של הרמקול החכם של החברה. העיצוב החיצוני שלו זהה להדלפות השונות שפורסמו בשעות האחרונות ברחבי העולם. 

בחברה טענו כי המכשיר שומר על פרטיות המשתמשים, זאת לאחר שדווח בעבר כי סירי, העוזרת האישית של החברה (שמשולבת במכשיר המדובר) מאזינה למשתמשים. המכשיר יעלה 99 דולרים ומכירתו תחל ב-6 בנובמבר. 

בתום ההצגה של הרמקול החכם, השידור חזר לטים קוק, מנכ"ל החברה - שציין כי המכשירים החדשים יתמכו ברשת הדור החמישי. זו הפעם הראשונה בה מכשירי החברה יתמכו ב-5G. המכשיר הראשון שהוצג הוא האייפון 12, אשר בדומה לכלל מכשירי הסדרה יתמוך בקישוריות הדור החמישי. המכשיר נראה שונה מקודמיו, כאשר הוא כולל מסגרת דמויית אייפד, עם דפנות שטוחות יותר, בהשוואה לדפנות המעוגלות קלות באייפונים הנוכחיים. הוא כולל מערך צילום כפול ומשופר - הכולל שתי עדשות 12 מגה פיקסל.

הוא מצויד במסך 6.1 אינץ' (בדומה לאייפון 11) ויהיה זמין בחמישה צבעים - שחור, לבן, אדום, ירוק וכחול. באפל ציינו עוד כי למרות שגודל המסך שלו דומה לדור הקודם, הוא דק, קטן יותר וקל יותר מהאייפון 11. גב המכשיר עשוי מחומרים שהוגדרו עמידים יותר ומבטיחים שרידות גבוהה יותר במקרה של נפילת המכשיר. כמו כן, הוא מצויד במעבד A14 מבית היוצר של החברה, זאת דומה לאייפד אייר שהוכרז בחודש שעבר.

בחלקו האחורי של המכשיר ישנם מגנטים מובנים, בהתאם לשמועות. הדבר משפר את חווית הטעינה האלחוטית של המכשירים. החברה אף הציגה מטען אלחוטי כפול - עליו ניתן לטעון במקביל גם מכשיר אייפון וגם שעון חכם, וניתן לקפל אותו לחצי כדי שיתפוס פחות מקום. דיווח אחר שעדיין לא התגשם הוא החלפת החיבור של המכשיר - החברה כללה מתאם בין חיבור הלייטנינג ל-usb c.

בהמשך החברה הציגה דגם נוסף - וקטן של המכשיר. ייתכן שכך הם עונים לכל הלקוחות שביקשו מכשיר קטן יותר. האייפון 12 מיני מצויד במסך בגודל 5.4 אינץ', וקטן יותר מהאייפון 8 - שכולל מסך 4.7 אינץ'. מדובר בגרסה בעלת מסך קטן של האייפון 12 שהוצג קודם לכן. האייפון מיני יעלה 699 דולרים - והאייפון 12 יעלה 799 דולרים, כאשר הם אינם כוללים מתאם טעינה לחשמל אלא רק כבל, ואינם כוללים אוזניות.

המכשיר הבא שהוצג הוא האייפון 12 פרו, ולדברי קוק הוא מיועד "למשתמשים שרוצים להפיק הכי הרבה מהאייפון שלהם". המכשירים עשויים מחומרים עמידים יותר מהדור הקודם, ומחזיקים בתקן עמידות במים ואבק IP68. האייפון 12 פרו מצויד במסך בגודל 6.1 אינץ' והאייפון 12 פרו מקס מצויד במסך 6.7 אינץ'. השניים זמינים בארבעה צבעים - כסף, גרפיט, זהב וכחול פסיפי.

המכשירים מצוידים במערך צילום משולב - עדשה בעלת זווית רחבה במיוחד, עדשה רחבה (זהה לו הנמצאת באייפון 12) ועדשה נוספת וייחודית לאייפון 12 פרו. הדגם כולל את המעבד המתקדם של החברה - A14 - וטים קוק הגדיר את השילוב בין השניים כ"מצלמה הטובה ביותר שהחברה יצרה עד כה". מחירו של האייפון 12 פרו יחל ב-999 דולרים ומחיר הפרו מקס יחל ב-1,099 דולרים, כאשר נפחי הזיכרון הזמינים מתחילים ב-128 ג'יגה.

ההזמנה המוקדמת של האייפון 12 והאייפון 12 פרו תחל ב-16 באוקטובר, כאשר השניים יגיעו לחנויות ב-23 באוקטובר
ההזמנה המוקדמת של האייפון 12 פרו מקס ודגם המיני תחל ב-6 בנובמבר, כאשר הם יגיעו לחנויות ב-13 בנובמבר

עדיין לא ידוע מתי המכשירים יגיעו לישראל